20. dubna 2014

Oriflame Milk & Honey GOLD Nourishing Hand & Body Cream

Hezkou Velikonoční neděli! :) Doufám, že už jste připraveni na zítřejší koledníky a máte upečeného beránka (my letos nepečem :D). Dneska to bude poprvé článek/recenze o výrobku, který mi byl zaslán, a to ze stránky orif24.cz. Pokud se o něm chcete něco dozvědět, tak čtěte dále :)


Celým názvem je to Oriflame krém na ruce a tělo s přírodními výtažky z mléka a medu. Obsah dózy je 250 ml a seženete ho v katalogu nebo na internetu za stálou cenu okolo 250 Kč, ale určitě bude v katalogu levnější. Obal krému se mi moc líbí. Je jednoduchý, z průhledného plastu (který se dá jakoby "promáčknout" takže není zas tak pevný), jen víčko je zlaté - obyčejně se šroubuje, za což jsem ráda, jelikož při otevírání některých věcí si dokážu i zlomit nehet :D

Na internetu jsem ještě našla, že se v řadě Gold Milk & Honey prodávají tyto výrobky: tuhé mýdlo, další tělový krém, hydratační sprchový krém, krém na ruce, krémová koupel, tekuté mýdlo, tělový peeling a houbička na mytí.

Popis krému, který jsem našla na internetu:
"Bohatý hydratační krém příjemně zjemňuje, zvláčňuje a vyživuje pokožku rukou i celého těla."

Složení krému
krém v "dóze" mi připomíná trochu pudink :D

Začala bych vůní krému, která mi nepřipomíná mléko a med (možná, že když to je přírodní, tak to voní jinak), ale i ségra a mamka mi řekly, že jim to voní jako šeřík - jemná květinová vůně, která bych řekla, nikomu neuškodí - na těle nejde po namazání stejně moc dlouho cítit. Konzistence je jemná, když krém roztíráte. V dóze se nehne, i když jí otočím vzhůru nohama. Má krémovou nažloutlou barvu. Dobře se roztírá a moc se ho nespotřebuje - tudíž dlouho vydrží - jelikož není hutný.

Hydratace je slušná. Nemám suchou pokožku, takže nevím, jak by to působilo na ni, ale nezamastí oblečení a po pár minutách se vstřebá. Než se ale úplně vstřebá, tak trochu lepí. Když jsem krém použila na ruce a po chvíli si je šla umýt, tak byly pořád hebké! Další plus je, že na zrovna oholených nohou neštípe.

Za mně bych krém mohla určitě doporučit. Na léto bude super, jelikož se rychle rozmaže a celkem rychle i vstřebá. A vůně se hodí k jaru-létu.

Pokud by jste si chtěli něco z Oriflame objednat, stačí se zaregistrovat na této stránce - odkaz - a jestli si nejste jistí, jestli něco od Oriflame koupit nebo ne, tak na jejich stránkách na facebooku najdete nějaké odkazy na recenze :)

Máte zkušenosti s výrobky značky Oriflame? Jaký je váš názor na jejich výrobky?

Děkuji stránce orif24.cz za poskytnutí krému k zrecenzování :)

2 komentáře:

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)