30. dubna 2014

Spotřebováno - duben 2014

Zdravím čtenáři :) Až mě to začíná děsit, že ten rok tak rychle ubíhá a za 2 měsíce už budou prázdniny! Radši na to ani nemyslet, že to tak běží... Zítra máme volno, jelikož je státní svátek, tak snad bude světlo, abych mohla fotit :) Dneska to bude jako obvykle o mých dopotřebovaných produktech za duben.


Garnier Fructis Antidandruff 2 in 1 recenze - Průměrný šampon, vlasy hezky umyl a daly se i dobře rozčesat když jsem nepoužila balzám na vlasy.
Balea Professional Glossy Blond Shampoo recenze - Za tu cenu, by se dal sehnat určitě i lepší šampon. Od Baley chci vyzkoušet ještě jeden šampon a pak už raději nikdy.
Ebelin bezacetonový odlakovač - Moje stálice. Odlakuje všechno, třpytky odlakovávám stejně alobalovou metodou. Navíc se prodává ve větším balení za pořád stejnou cenu 33 Kč!


Rival de Loop Hydro maska ubrousek recenze - Celkem dobrá pleťová maska. Hodí se na suchou a nehydratovanou pokožku. Jinak pro srandu dobrá taky :)
Lilebit Lemongrass - Přírodní ručně vyráběné mýdlo s kozím mlékem a esenciálním olejem - Mýdlo bylo někdy minulý rok v Ladyboxu, ale až teď jsem ho začala používat. Ruce trochu vysušuje, takže jsem ho mockrát nepoužila a když už, tak to chce potom použít krém na ruce. Na eshopu stojí 52 Kč.
Balea Ultra Sensitive recenze - Tenhle krém jsem si hodně oblíbila, byl lehký a rychle se vstřebával. Určitě bych si ho koupila znovu.


Avon Mega Effects (blackest black) recenze - Ze začátku jsem tuhle řasenku až nesnášela, ale později jsem ji začala používat každý den. Znovu bych si ji ale nekoupila, raději zůstanu u klasických kartáčků.
Essence Ready for boarding (02 via airmail!) - Tužka není ještě úplně dopotřebovaná, ale nejde už více ostrouhat (jedině nožem možná :D). Kajalové tužky od Essence mám ráda, jsou měkké a výdrž není špatná.
Maybelline Colorama lip gloss (160) - Kdo máte rádi hodně třpytivé lesky, tohle je přesně pro vás. Za cenu okolo 50 Kč nebyl vůbec špatný. Trochu lepil a krásně voněl.


Basic Cotton pads (120 ks) - Vatové tamponky jsem tady dala jen proto, že tyhle jsem zkoušela poprvé a oblíbila jsem si je. Stojí 20 Kč a seženete je v Albertu, někdy se rozdvojí, ale to většinou u odlakovávání nehtů a to se dá čekat.
Litokomplex - Vzorek byl něco jako píseček na očištění problémové pleti. Musím říct, že mi to nic nedělalo. Pleť to trochu opeelingovalo, ale to bylo vše...
Overshine Organický oční krém - Hodně příjemný krém, rychle se vstřebával, byl jemný a voněl květinově. Oční krémy ale moc nepoužívám a tenhle je celkem drahý, takže kupovat nebudu.
Overshine Organický krém z arniky - Krém měl pomoct s začervenáním, s čímž mi teda nepomohl. Byl celkem hutný a nevstřebal se moc rychle. Vůně byla taky květinová. Hydratoval pleť, ale nekoupila bych si ho.

Máte doma některý z těhle výrobků? Co jste spotřebovali vy?

4 komentáře:

  1. O té značce Overshine slyším úplně poprvé, jak ses k ní dostala? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten oční krém vypadá skvěle, moc mě láká :)

    OdpovědětVymazat
  3. jediné co znám je ten šampón, jsem s ním docela spokojená :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)