2. května 2014

Nákupy - duben 2014

Ahoj :) Jak se máte? Je u vás taky tak hezky? Můžete jen hádat, o čem bude článek dneska. Ukážu vám nové přírůstky do mé kosmetické "sbírky" a taky trochu i to, na co bude v blízké době recenze. Jdeme na to :)

jsou to 2 zvláště vyfocené fotky, vypadalo to tak lépe :)

Začnu věcmi z dekorativní kosmetiky, to jsem nakupovala jen to, co jsem "potřebovala" až na S-he oční stín (odstín 150/060, 13 Kč Dm), což je krásná zelená se zlatými odlesky. Ve spotřebovánu jste mohli vidět tužku na oči - koupila jsem si za ni náhradu od Essence kajal pencil (04 White, 30 Kč Douglas) a nakonec pudr Jordana Forever Flawless (101 Light Beige, 44 Kč akce na jordanacosmetics.eu).

Pečující kosmetika: jako obvykle vatové tamponky Basic (120 ks, 20 Kč Albert), došel mi čistící pleťový gel, tak jsem si tentokrát objednala jinou verzi Avon čistící pleť. gel s výtažky z echinacey a pšeničných klíčků (39 Kč katalog). Potřebovala jsem nový pleťový krém a jenom já si můžu koupit na jaře krém na zimu že - Balea winer protect (40 Kč Dm). Další skoro každoměsíční nákup je odlakovač Ebelin (35 Kč Dm), testovací set La Roche-Posay se šesti vzorečky z lékárny, další věc od Jordana Tough Stuff base & topcoat (37 Kč jordanacosmetics.eu) a věc, kterou jsem ještě nikdy předtím nezkoušela a možná ani neviděla Kokosový olej bio (31 Kč, fler.cz) od šikovné paní, která vyrábí kosmetiku. A nakonec věc, na kterou už recenze byla a to Oriflame Gold Milk & Honey tělový krém (spolupráce, orif24.cz, recenze).

Ještě úplně nakonec je tady jedna věc a to sada štětců z KIK! Stála jen 55 Kč a všechny štětce už jsem použila a jsou super, takže jestli je někde uvidíte, tak určitě berte :) A navíc ta barva a puntíky!

To by byly všechny nákupy za měsíc duben. Ještě mám i nějaké oblečení, ale to kdyžtak jindy. Myslím, že v květnu nákupy možná ani nebudou, jelikož jsem teď nakupovala všechno, co mi docházelo.

Co jste si pořídili vy? Z čeho máte největší radost?

1 komentář:

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)