8. května 2014

8. 5. 2014│Game of Thrones!

Hezký sváteční den mí milí čtenáři :) 
Opět je to tady... Státní svátek a s ním volno! Ovšem moc dlouho jsme se dneska ve škole neradovali, jelikož nám jen tak přidali na pondělí (normálně máme jen 6 hodin) 7. hodinu - ekonomiku s tím, že v pátek budem mít o jednu hodinu zase míně... Moc jsem to nepochopila, proč nám to mění na cca měsíc, ale co už.
Příští týden a první dva týdny června budou asi náročnější, jelikož musím uzavřít známky už do 13.6. kvůli divadlu a potom budeme už hrát!


O jarních prázdninách jsem se začala koukat na Game of Thrones a teď jenom každé pondělí netrpělivě čekám na nový díl. Fakt mně to baví a i když nejsem na nějaký středověk a tak, tak tohle se mi líbí moc :) Znáte tenhle seriál? Koukáte? Nesnášela jsem Joffreyho (Proč tohle Sanse dělal? Myslím, že ho neměl rád nikdo.), ale po té "purple wedding"... Doufám že se Daenerys podaří dobýt Železný trůn (v angličtině to zní teda o mnohem lépe) a že se jí její dráčci nevymknou kontrole. Na Facebooku jsem našla dobrou stránku - přidávají tam docela vtipné obrázky z GoT - Game of Thrones CZ/SK, tak jestli se taky koukáte, tak se koukněte i tam :)



Uvažovala jsem, že bych udělala článek o oblíbených seriálech - líbilo by se vám? Taky bude určitě ten článek o tom, jak si nahradit barevnou řasenku (Zdeňka23 ) a o pár faktech a mýtech o kosmetice + zanedlouho budou 2. narozeniny blogu!

Jaké jsou vaše oblíbené seriály? 

6 komentářů:

  1. Já jsem si teď velmi oblíbila Nákupne maniačky, které běží na slovenské televizi Joy. Sice to není seriál, ale je to velmi zábavné :).

    OdpovědětVymazat
  2. Zbožňuji trůny!!! Asi mě bude hodně trápit, až to jednou skončí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si je zamilovala! :) Já pevně doufám, že mají ještě hodně nápadů a bude dalších alespoň 5 sérií :)

      Vymazat
  3. Tak hodně štěstí se školou :) na game of thrones nekoukám, ale všichni moji spolužáci jsou pobláznění :D

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji :) Mě se zase zdá, že u nás ve třídě se na to dívá možná jeden další člověk a to je všechno :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)