12. května 2014

Avon Glimmerstick Diamonds - Flashy Copper

Hezký (opět) začátek týdne :) Zdá se mi, že ty dny a týdny letí čím dál tím rychleji... Tento týden je totiž poslední před praxí! Už se těším, až budu dva týdny bez školy někde pryč :) Dneska mám pro vás recenzi na mou dlouhodobě oblíbenou tužku na oči.


Obal je hezký - lesklý a černý jen se stříbrnými nápisy a na konci je proužek s názvem odstínu. tužka je automatická (vysouvací) takže vždycky není úplně do špičky, ale i přes to s ní jde udělat tenká linka. Tužka přišla v krabičce, která je na fotce - měla by být dlouhotrvající a mít voděodolné složení.


Odstín bych popsala jako světlejší hnědá s zlatými odlesky a malinkými zlatými třpytkami. Na očích vypadá přirozeně a jemně. Tužka je měkká, ale ne zas tak moc, že by se rychle slila do vrásek nebo se obtiskávala. Výdrží mě mile překvapila - s bází vydrží o něco déle než bez ní a to 8-9 hodin. Pokud si moc na víčka moc nesaháte jako já, tak možná i déle. Testovala jsem i voděodolnost tužky - nakreslila jsem si tužku na ruku a šla do koupelny: Nejprve jsem na ni pustila vodu - nic se nestalo, pak jsem ji pod vodou drhla prstem - zase nic. Až když jsem ruku drhla ručníkem tak tužka stěží povolila!

Tužku jsem si objednala u kamarádky Radky, která dělá Avon (tudíž ji mám z katalogu) za cenu okolo 70 Kč, ceny se mění a tu svou už si přesně nepamatuju. Na výběr je z několika dalších odstínů (aktuálně ze šesti) a navíc je teď novinka Tužka na oči Brights kde je taky 6 odstínů zářivých barev (jedna je černá).

Můžu ji určitě doporučit, hodí se na léto, kdy potřebujete něco, co vám vydrží třeba i bazén (nezaručuju že vydrží hodinové koupání, ale něco dokáže vydržet). Odstín si vybere taky určitě každý.

Používáte tužky na oči nebo jenom stíny a linky?

Facebook stránky blogu - Zdeňka23 :)

2 komentáře:

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)