14. května 2014

2. narozeniny blogu!│14. 5. 2014 (300. článek!)

Krásnou středu :) 

Tak je to tady, blog dospěl ne k jednomu ale už k druhému roku od napsání prvního článku! Navíc se tenhle článek chlubí číslem 300! Tolik věcí k oslavení... Což znamená jenom jedno - bude giveaway (ještě přesně nevím kdy). 


Chtěla bych všem čtenářům a lidem, kteří reagují na moje články a komentují (protože hlavně pro ty je blog psaný) moc moc poděkovat a doufám, že vás budou články pořád bavit a počet "Pravidelných čtenářů" se snad zvýší :)
Nedávno jsem si říkala, čím pro mě blog vlastně je... Nakonec jsem si "řekla", že je to pro mně koníček, který mám ráda a ráda takhle trávím volný čas a píšu vám o kosmetice, tipech a i o mém každodenním (ne)nudném životě.
Jestli máte nějaký tip nebo něco, co by jste na blogu chtěli vidět (čeho by mělo být více nebo něco, co tady ještě nebylo) tak se s tím určitě podělte dole v komentářích :) Krásný zbytek dne!

7 komentářů:

  1. Gratuluju a preju dalsi uspesne roky :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. gratulujem to je uzasne!

    Ak sa rada staráš o vlásky pozývam na giveaway o vlasový balíček tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/kallos-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Do tvé giveaway se vždycky ráda zapojím - do téhle už jsem se zapojila dávno :)

      Vymazat
  3. Tak teda moc gratuluji a přeji Ti nadále hodně úspěchů s blogováním :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)