6. května 2014

e.l.f. Lipstick - Charming

Hezké úterní ráno :) Včera se ukázalo, jak jsem "šikovná"... Dělala jsem smažený sýr ve friťáku - poprvé jsem se popálila jenom trochu vidličkou, podruhé jsem na sebe ten olej rovnou chrstla a zrovna na kloub prstu a na kůži mezi palec a ukazováček (zrovna tam, kde je kůže nejtenčí a nejcitlivější samozřejmě). Pálelo to jako čert, tak snad to bude dneska už v pohodě :) Dneska to je článek o produktu, který mám už doma pár měsíců, ale prodává se pořád. 


Rtěnka má hezké jednoduché balení. Vršek ale nedrží moc dobře, takže bych ji nedoporučovala dávat do tašky jen tak - mohla by se otevřít. Hodně jsem četla, že se zlomí v půlce... To se mi ještě nestalo, ale myslím, že pokud ji nebudete vytáčet moc dlouhou, aby jste ji nanesli, tak se nezlomí (asi jako každá věc na rty).

moje rty nejsou moc fotografické :D ... já mám tolik pih? :o
Mám ji v odstínu Charming, což je na rtech výraznější růžová, já ji ale nosím raději v menší vrstvě, aby tak výrazná nebyla. Výdrž - po jedné hodině (ve více vrstvách) zmizí ta hezká, trochu až zářivá růžová a zůstane jen trochu barvy, která barví rty po další cca hodinu pokud nic nejíte. Rtěnka trochu rty vysušuje a ačkoliv se to nikde nepíše, tak je na rtech spíše matná. Konzistencí je teda tužší, ale pořád se s ní dá hezky "malovat". Taky zalézá do vrásek, ale tomu se dá zabránit použitím nejprve balzámu na rty a pak až rtěnky. Moc hezky sladce voní. Koupila jsem ji na eshopu elfkosmetika.cz za 39 Kč a můžete si vybrat z 11 dalších odstínů. Ještě bych chtěla říct, že barvy na eshopu neodpovídají barvám ve skutečnosti (alespoň u těhle rtěnek ne)!

Za sebe bych ji mohla doporučit, za tu cenu je super a barvy, které jsou na výběr jsou taky hezké.

Vyzkoušeli jste výrobky na rty od e.l.f.?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)