4. května 2014

Pretty Smooth nose pore strips

Krásnou neděli :) Doufám, že se máte všichni krásně a užíváte si víkendu, já mám tento prodloužený, jelikož máme v pondělí ředitelské volno, ale něco na mě asi leze, tak snad to za ty 3 dny zase odleze :D Už nějako dobu mám doma tyhle čistící pásky na nos, které vypadají jako krabička od silonek?! Nechápu to, ale nejde o krabičku, ale o to, co je v ní...


Pásky jsem koupila na stránce lekarna.cz za krásných 41 Kč přičemž je v krabičce 6 pásků na nos. Když si to spočítáte, tak jeden vyjde na 7 Kč a u Nivea pásku to vyjde na cca 30 Kč. Od Nivey jsem je ale nezkoušela, takže nemůžu porovnat, ale tyto za tu cenu opravdu stojí.

Pásek se přiloží na navlhčený nos a nechá 10-15 minut působit - ztvrdne - a pak se jednoduše odlepí (občas to trochu bolelo, ale stačí to zase trochu navlhčit a jde to lépe). Jelikož je pásek bílý, tak "nečistoty" nejdou pozorovat tak dobře, jako na černých například od Montagne Jeunesse (jo, baví mě koukat se na to po odlepení :D). Pokaždé byl výsledek stejný... Pokožka byla chvíli červená, ale hladká. Dokázal něco vyčistit, ale určitě ne úplně, ani 50 % bych řekla. Občas se špatně přichytil na nos, jelikož není moc flexibilní a "natahovací". Spíše vyčistil menší póry a občas nějaký velký, ale nic moc. Za tu cenu je ale můžu i přes to doporučit, pokud moc na černé tečky netrpíte, tak tohle bude super.

Jak jsem už psala, vyzkoušela jsem i pásky Montagne Jeunesse, o kterých jsem v tu dobu slyšela hodně chvály. Mě s zdá, že jsou stejné jako tyto (možná o kapku lepší), akorát černé a s nějakým uhlím či co...

Máte něco osvědčeného na čištění pleti nebo černých teček? 

1 komentář:

  1. ja som este nic taketo neskusala ale lakaju ma :)
    Pozyvam na giveaway o vlasovy balicek, tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/kallos-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)