20. května 2014

Péče o pleť, tělo a vlasy - květen 2014

Krásné úterý! :) Tak se nám konečně "vyčasilo" a venku je nádherně. A já mám zrovna dva týdny praxi a musím být zavřená v budově... Ale i tak si tepla užívám a doufám, že i vy? Možná jste si už v minulém článku všimli pozměněné fotky v článku (nenapadlo to mně, ale viděla jsem to na pár blozích a líbí se mi to), tak napište, jestli se vám to taky líbí a jestli bych to měla dělat častěji? Dneska to bude o mých oblíbených a momentálně používaných produktech. Hezké čtení :)


Světe div se, oblíbila jsem si ten nejobyčejnější šampon, který snad je. Helios Herb šampon s břízou koupila mamka a moc nevidím rozdíl v tom použít tenhle a jakýkoliv jiný (jen vlasy nejsou tak jemné, ale tenhle ani neobsahuje balzám). Vlasy nemastí, ale zdají se mi trošku sušší - používám s ním bezoplachový balzám. Jelikož začalo být hezky, tak jsem teď i párkrát předtím použila Balea Wellness sprej na nohy a do bot - možná trochu zvláštní věc, ale do plátěných bot ideální! A nezměnila se moje péče o tělo, pořád používám Oriflame Milk & Honey tělový krém (recenze).


Snažím se šetřit ale i zároveň dopotřebovat tělový sprej Avon s vanilkou (recenze), který má úžasnou vůni. Dopotřebovávám taky antiperspirant Fa Active Pearls, o kterém jsem ale nedávno zjistila, že barví zevnitř oblečení (po vyprání to jde pořád trochu vidět). V pocení ale trochu pomůže, "deodorantovou část" moc nezvládá. A poslední z péče je Kokosový olej bio z fler.cz (<- odkaz přímo na paní, která tuto kosmetiku vyrábí), který jsem zkoušela na vlasy, na odličování i na pleť jako "krém". Určitě o něm bude zvlášť článek.


Poslední část je dekorativní kosmetika - to jsem si teď oblíbila a začala používat věci, na které jsem předtím ani nešáhla. Alverde gel na obočí 01 Blond používám už skoro denně, ale spíše jen na zafixování neposedných chloupků. L'oréal Superliner blackbuster (recenze) - tohohle jsem se taky trochu štítila, ale teď se snažím dělat linky každý den, alespoň tenké a zatím se mi to líbí. Poslední věc je celkem paradoxní, jelikož jsem si ji sama vybrala na narozeniny a moc ji nepoužívala až do teď - Sleek Blush Suede. Určitě na tvářenku bude recenze, je barvou celkem nevýrazná, ale mě stačí :)

To by bylo všechno za mé aktuální oblíbence, co jste si oblíbili nebo začali používat vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)