24. května 2014

TAG - nežiju jen makeupem/blogem

Hezký víkend :) Opět nastává ten den, ten článek, kde se o mně dozvíte něco nového! Doufám, že vás Tagy baví a bude vás bavit i tento, který se týká vlastně všeho, kromě blogu. Jdeme na to :)

1. Koukáš na televizi? Jaký je tvůj oblíbený pořad/seriál?
- Na televizi se dívám jenom občas a když už, tak na Prostřeno, Simpsny nebo na Kdo přežije. Seriály miluju! Koukám na Game of Thrones, Teorii velkého třesku nebo Pretty Little liars.


2. Vaříš? Jaké jé tvoje nejoblíbenější hlavní jídlo a dezert?
- Spíše peču, vaření nechávám na mamce (ale uvařit něco přece jenom umím). Co bych mohla jíst pořád jsou špagety a vůbec těstoviny na 100 způsobů. Dezert - ovocný dort s zakysanou smetanou, nebo čokoládový dort.
3. Vysněné povolání?
- Abych pravdu řekla, tak jsem vysněné povolání snad nikdy neměla. Možná, když jsem byla na základce tak v šesté třídě, tak jsem chtěla být učitelkou, ale teď nemám ponětí. Bavilo by mě papírování (kancelářská krysa) i být ve školce s malými dětmi a hrát si s nimi...
4. Ovládáš nějaký cizí jazyk? Jakým jazykem by ses chtěla dorozumět?
- Myslím, že umím dobře anglicky a dorozuměla bych se snad anglicky. Na základce jsem se učila německy, ale teď na střední se učím francouzsky. Francouzštinu bych se chtěla naučit, ale za ty 4 roky uvidíme co zvládnu..
5. Za co utrácíš v rámci kategorie "pro radost", když ne za makeup?
- Hodně holek napsalo/řeklo, že za oblečení. Já nejsem typ, který by měl doma deset párů bot a skříň narvanou oblečením. Často chodím nakupovat sladkosti, napomáhá tomu bufet ve škole a Hruška (obchod) blízko domu :) Pak za blbinky do pokoje, propisky a lepítka to je taky moje :)
6. Seznamuješ se snadno s neznámými lidmi?
- Pokud mi ten člověk přijde sympatický tak se s ním seznámím i bez ostychu (možná), ale jinak nevím nevím.
7. Čteš knížky nebo preferuješ internetové čtivo?
- Knížky čtu jen ty, které potřebuju do školy, jinak mě to bavilo kdysi... Ovšem když mě knížka doopravdy baví, tak ji přečtu rychle, ale dlouho jsem takovou nenašla.

momentálně na internetu neprobíranější
knížka (hlavně u amerických youtuberek)
8. Co je tvá nejhorší a nejlepší vlastnost?
- Na tohle dokážu odpovědět jednou vlastností: Nedokážu říct ne! Dobré to je v tom, že každému pomůžu, pokud můžu. Špatné to je v tom, že pomáhám i lidem, kterým pomáhat nechci a nejraději bych se s nimi ani nebavila... Jak já to dělám? Neptejte se mně :D
9. Chodíš se večer bavit mezi lidi nebo preferuješ komorní společnost?
- Ráda chodím mezi lidi, ale nevadí mi ani komorní společnost :)
10. Kdybys neblogovala, mezi jaké činnosti bys podělila volný čas, kterého by najednou bylo tolik?
- Asi bych více fotila a pořídila si možná i zrcadlovku. Nebo bych vymýšlela něco do pokoje - jak využít úložné prostory, kde co předělat/přestěhovat atd.

Čtete knížky? Za co utrácíte nejvíce peněz vy?

1 komentář:

  1. Knížky už nečtu vůbec a nejvíce utrácím za kosmetiku, nějaké dobroty anebo často kupuji něco pro ostatní lidi :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)