26. května 2014

Lee Stafford Dry Shampoo

Krásné pondělí :) Už pár měsíců tomu bude, co se v Ladyboxu objevil tenhle suchý šampon. Párkrát jsem ho hned vyzkoušela, ale pak mi jenom ležel v látkové "krabici" a čekal, až se zase odhodlám ho použít. Nedávno jsem ho zase vyzkoušela a rozhodla se na něj konečně napsat recenzi - jaký tedy je?


Balení je malé (cestovní) po 50 ml, použila jsem ho ale už asi 4x a pořád si myslím, že tam něco je. Lahvička má výrazně růžovou barvu, která je celkem hezká. "Rozprašovač" suchý šampon dobře a rovnoměrně rozstříkne do vlasů. Tohle cestovní balení se dá koupit i na internetu za cenu okolo 100 Kč. Plné balení má 150 ml a stojí 295 Kč.


Když jsem ho viděla, byla jsem z něho nadšená, jelikož jsem suchý šampon ještě nikdy nevyzkoušela a v té době jsem si nějaký i koupit chtěla. Slibuje osvěžení a vzpružení vlasů, provonění vlasů a zatočení s mastnými kořínky. Vůně je doopravdy hezká, je jemná a trochu sladká. Co se týče té hlavní vlastnosti, kterou by měl mít, nezdá se mi, že by vlasy po něm byly jako po umytí. To rozhodně ne. Nevím, jestli ho špatně používám nebo je to něčím jiným, ale mě moc nepomáhá. Vlasy vypadají určitě lépe, jsou objemnější a voňavé, ale moc dlouho nevydrží "nemastné". Co ale oceňuju je to, že na vlasech není bílý a nezanechává na nich bílé skvrnky, jako to dělá hodně suchách šamponů (co jsem četla), takže jde lehce vyklepat/vykartáčovat.

Ještě bych chtěla zmínit takovou příhodu, která byla možná spojená s tímhle suchým šamponem. Jednou, když jsem si normálně umyla vlasy, tak jsem je měla hned po usušení u kořínků (a cca 5 cm dál) pořád mastné a hrubé, jako bych si je tam neumyla. Nepoužila jsem žádný nový šampon nebo masku a šampon (Head&Shoulders) jsem dobře vymyla, takže to bylo možná i tímhle suchým šamponem.


Používáte suchý šampon? Jaký je váš oblíbený?

2 komentáře:

  1. Taky ho mam a jsem moc spokojena. Kdyz potrebuji, tak ukol splni
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Šampon vypadá dobře, jen je škoda, že ti nesedí. Já teď používám sypký od Amicy a zdá se mi super :) Vlasy odmastí a oddálí mytí o jeden den. Jediné co moc nemusím je ta zvláštní vůně.
    Mimochodem, krásný vzhled blogu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)