22. května 2014

Oriflame Tender Care Almond - univerzální ochranný balzám

Příjemný den :) Já doufám, že obzvláště ten dnešní den bude příjemný, jelikož doma budu (nepočítám pauzu v praxi na oběd) pravděpodobně až kolem šesté večer... Teď je ale čas na článek - dnešní bude o takzvaném zázračném kelímku.


Krabička balzámu je naprosto úžasná a krásná! Mě se teda moc líbí, hlavně vevnitř. Balení je taky hezké, celkem pevné a plastové. Nahoře a uprostřed je zlatý pásek, který si myslím, že se po pár nošeních v kabelce jen tak ošoupe. Nahoře je "logo" Oriflame pravděpodobně (nenašla jsem, co to vlastně je) - ale i když nevím co to je, tak se mi to taky líbí. Jinak má takovou jemně meruňkovou barvu, ale barva obalu se liší podle vůně/typu balzámu. Balení má ale jednu nevýhodu - nejde moc dobře nabírat prstem, proto ho nabírám "na nehet".


Složení univerzálního balzámu ↑
Balzám moc hezky jemně sladce voní, mandle tam necítím, což jsem i trochu ráda, protože je moc ráda nemám. Konzistence je "měkká" - když ho naberu na prsty, tak je kluzký a pod teplem prstů se trochu roztopí. Nemá žádnou barvu.
Používám ho hlavně na rty a na okolí nehtů. U Škodulky jsem ale četla, že ho používá i na okolí očí a fakt že jo! Nedalo mi to a vyzkoušela jsem to taky... Choval se jako normální krém, akorát trochu mastnější. Použít se dá na různé suché místa na těle (lokty), věci zmíněné předtím a vlastně kde chcete :D Všechny tyhle místa hydratuje a pomáhá i na suché rty. Nechává trochu mastný film.
Balzám jsem dostala od kamarádky, takže jeho cenu nevím, ale na internetu jsem našla ceny okolo 129 Kč a na výběr máte z několika vůní jako například: kokos, třešeň, karamel, ochranný balzám nebo vanilka. Obsah je dost velký, je ho 15 ml.

Vyzkoušeli jste někdy nějaký "zázračný" kelímek/univerzální balzám?

PS: Pokud by jste si ho chtěli koupit přes internet zkuste stránku http://www.orif24.cz/

3 komentáře:

  1. Kdysi jsme doma měli ten v klasické variantě a byl super :) kdybych neměla tolik mazadel na rty, tak do něj jdu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Strašně mě tyhle kelímky lákají, ale vůbec se mi nelíbí balení, aplikace s dlouhými nehty je pro mě hrozná:/:)

    OdpovědětVymazat
  3. zazracny kelimek, super klasika :) ten ve fialovem kelimku, ted nevim prichut, naaadherne voni

    roo.rachel.1987@gmail.com
    SOUTĚŽ O NEREZOVÝ ŠEJKR na koktejly nebo kávičku
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/05/letni-soutez.html

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)