10. května 2014

Tipy a inspirace na nehty od Cutepolish │ Nehty

Hezkou víkendovou sobotu :) Doufám, že plánujete na víkend nějaký výlet nebo jdete na pouť (jako půjdu možná v neděli já :D) a využijete hezkého počasí. Jelikož je nejčtenějším článkem na blogu tip na nehty od Cutepolish, tak jsem se rozhodla dneska "rozebrat" její Youtube kanál znovu a ukázat vám ještě více videí., které se mi líbí.

Myslím, že pokud se o nehty a nail art trochu "zajímáte" nebo sledujete hodně videa na Youtube o kosmetice a nehtech, tak tenhle kanál určitě znáte - Cutepolish - kde najdete videa jen o nehtech a občas i o péči o nehty. Videa už dělá od roku 2010 a myslím, že dost úspěšně. Koukala jsem, že má teď 1 964 783 odběratel. Dosud ale ještě neukázala její tvář (v některých videích skoro, ale stejně si všichni myslí, že to je asi někdo jiný)! V několika jejich videích jsem si všimla, že použila podkladový lak od značky (hádejte) cutepolish, ale netuším, jestli se dají koupit. Teď už k jejím videím :)

Nail art videa:

Tyhle nehty se mi zatím líbí asi nejvíce. Je to taky nejnovější video - Easy tribal print nails.


Na tohle jsem fakt čuměla! :) Nehty pro milovníky Lego stavebnice? Proč ne :D Každopádně nápad je to super.


Péče o nehty a ruce:



Nevíte už jak na to, aby vám rychle zaschnul lak na nehtech? Tady máte 5 možností.

To by byla jenom malá ochutnávka z několika desítek dalších videí od téhle úžasné paní/slečny. Určitě se na ni koukněte a třeba najdete novou inspiraci na to, co si příště uděláte na svoje nehty. 

Sledujete nějaké podobné kanály na Youtube? Jaký je váš nejoblíbenější? 

3 komentáře:

  1. Dokonalé návody, ale bohužel nemám čas něco takového tvořit :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkně se na ty videa dívá, ale nemám na to trpělivost :D. Např. elleandish // janelle tvoří taky obdivuhodné nehtové designy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Její videa se mi moc líbí, má originální nápady!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)