18. května 2014

OnaDnes: Pravda, nebo lež? │ Inspirace z časopisu

Ahoj :) Před asi dvěma týdny jsem na Fb stránku blogu (Zdeňka23) dala fotku článku z časopisu Ona Dnes s otázkou, jestli by vás zajímal "článek o tomhle článku". V článku se zmiňují o deseti mýtech, já jsem vybrala několik z nich, plus bych ke každému napsala co si myslím nebo dělám já. Jestli tenhle časopis nečtete a chcete se dozvědět pár mýtů o krásně tak čtěte dál :)


1. K červené rtěnce je třeba mít zářivě bílé zuby NE
Rtěnka by především měla souznít s tónem vaší pleti a barvou vlasů, barva vašich zubů je až druhá v pořadí...

Já červené rtěnky nenosím a doma vlastně ani žádnou nemám. I tak se ale často koukám, jak rtěnka vypadá s mými zuby a obličejem. Na vlasy se nikdy nekoukám :D

2. Ženy si nejsou schopny namalovat oči bez otevřené pusy ANO
Nemluvíme o všech, ale o velké většině žen, které při nanášení řasenky nebo oční linky automaticky uvolní čelist, což je prý přirozený reflex. Kdyby se líčili muži, dopadli by úplně stejně...

Občas se při nanášení řasenky nebo linek fakt divím, co dělám za obličeje. Někdy se mi ale povede se nalíčit bez toho, abych otevřela pusu :)

3. Řasenka se může ředit vodou NE
... Životnost řasenky tím ale prodloužíte maximálně o pár dní. Navíc oči jsou citlivý orgán a takovou manipulací do řasenky můžete zanést bakterie a nečistoty, které tam nemají co dělat, a koledujete si o podrážděné oči, v horším případě o infekci...

Řasenku jsem snad nikdy ničím neředila. Když už vysychala, tak jsem se spíše snažila tam přidat "náplň" z jiné novější řasenky, která mi nevyhovovala.

5. Parfém se má na ruce rozetřít NE
Tohle gesto, otřít zápěstí o zápěstí, dělí hodně lidí s dobrou vírou, že parfému pomohou rozvinou jeho vůni. Jenže parfém je jako puzzle, parfuméři jej skládají tak, aby jednotlivé složky do sebe zapadaly, navazovaly na sebe, a když nastříkáte parfém a rozetřete ho, komplikovanou skládačku rozbijete...

Tohle jsem dělala a občas i dělám po přečetní tohohle článku pořád, jelikož mi vadí stékající parfém po zápěstí - v jednom videu jsem viděla, že se ale může zápěstí o zápěstí alespoň "poťupat".

8. Obočí se nesmí trhat seshora NE
S trháním obočí seshora se to nemá přehánět, ale pokud vám přebytečné výrazné chloupky kazí linii upraveného obočí, tak jich klidně pár vytrhněte...

Jelikož mám malou "mezeru" mezi víčkem a začátkem obočí, tak obočí trhám vždycky v dolní části, abych tu mezeru zvětšila. Nevím ale, proč by mělo být špatné, trhat obočí seshora.

10. Nehty se mají pilovat jedním směrem ANO
Pilovat by se měly vždy od vnějšího okraje do středu, v jednom směru, pohyb by měl být plynulý, ne trhaný. Při pohybu tam a zpět se nehet naruší a začne se třepit...

Nehty se mi třepí, ale to i když je piluju jen jedním směrem. Myslím si, že na třepení mají větší vliv i geny a vitamíny, které by růstu nehtů měly pomoct.

Co říkáte na tyhle mýty? Překvapilo vás něco? 

Zdroj: Ona Dnes 28. dubna 2014 / Č. 17
Poznámka: Číslování jsem nechala jaké bylo v článku, tak proto nejdou čísla postupně :)

2 komentáře:

  1. U pár rtěnek, co mám doma jsem si všimla, že mi dělají žluté zuby, ale moc mi to nevadí :) A vlasy a rtěnku jsem nikdy nepozorovala jestli spolu sedí nebo ne :D
    S tím, že si nedokáží namalovat oči bez otevřené pusy taky souhlasím, hodně často tak samu sebe nachytám :D
    Řasenku mě nikdy ani nenapadlo ředit vodou a co se týče toho parfému, tak to jsem taky nikdy nedělala :)

    OdpovědětVymazat
  2. S tím parfémem to dělám skoro pořád, rtěnku mě nikdy nenapadlo sladit s vlasama, ale vadí mi, když mi vytáhne žluť že zubů :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)