16. května 2014

Balea SOS Urea balzám na rty

Hezký upršený pátek :) Pořád prší a prší... Zdá se mi, že to snad nepřestane a pršet bude do konce týdne. Proto je dneska recenze na balzám na rty a né na šampon Head & Shoulders, což jsem měla v plánu. Snad to moc nevadí a jdeme se kouknout na ten balzám na rty :)


BALEA BALZÁM NA RTY UREA 10 ml SOS - okamžitá péče a ochrana. Komplex účinných látek z urey, panthenolu a allantoinu vrací hydrataci velmi vysušeným rtům. Dermatologicky testováno. Neobsahuje minerální oleje a vosky. Vyrobeno v Německu.

vlevo rozetřený, vpravo nerozetřený
Balzám jsem si koupila, jelikož jsem měla od rýmy podrážděný nos a taky proto, že mi nějaký obyčejný balzám na rty chyběl. S problémem s nosem mi ale nepomohl... Za to je super na popraskané rty, které zjemní a pomůže. Je dost hutný a občas jde těžko vymáčknout z tubičky, ale když je venku opravdu horko, tak se nezmění v tekutou nekontrolovatelnou tekutinu. Což dost oceňuju,  protože nesnáším, když se mi v létě doslova roztopí balzám na rty :D Má trochu bílou barvu, ale na rtech je jenom lesklý a bezbarvý. Voní jemně, ale skoro vůbec to nejde cítit. Jak jsem už napsala, je v tubičce, která má nahoře samozřejmě dírku, kterou balzám "teče". Koupila jsem ho v drogerii DM za 38 Kč. Určitě bych ho doporučila, pokud míváte problém s rty nebo na použití večer, aby jste měli ráno krásné jemné rty. Je stoprocentně lepší než tyčinkové balzámy od Balea, určitě ale nevymění můj oblíbený Nivea lip butter (recenze)!

Jaký je váš nejoblíbenější produkt na rty ať balzám nebo rtěnka? 

4 komentáře:

  1. Ja jsem Balea balzam mela jen jeden a ten byl uplne k nicemu, takze nemam chut uz zkouset zadny dalsi. Muj oblibeny balzam je Labello a Nivea Lip Butter :-)

    OdpovědětVymazat
  2. V poslední době jsem si oblíbila vanilkový Carmex a má podobné vlastnosti jako Nivea lip butter :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já používám balzám od Baley, je pravda, že to není kvalita, ale mě většinou vysušené rty netrápí, takže mi stačí:).

    OdpovědětVymazat
  4. Mně tenhle balzám moc nevyhovoval a to z několika důvodů. Nemám ráda tubičkové balzámy/lesky atd., navíc tento mi na rtech vytvářel nepříjemný bílý povlak (který sice za chvilku zmizel, ale i tak) a navíc je nahořklý (ne, že bych ho jedla, ale občas jsem si olízla rty a nebylo to nic příjemného). Já obecně balzámy Balea nerada, naopak mám moc ráda Alverde.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)