30. května 2014

Spotřebováno - květen 2014

Krásný pátek! :) Dneska mám konečně poslední den praxe! Jsem ráda i nerada - nerada hlavně kvůli tomu, že hned píšeme písemky kvůli končícímu školnímu roku. Snad bude síla učit se :) Včera byl dost perný den.. Doma jsem byla pořádně až v osm, tak jsem ocenila můj nápad, vyfotit si spotřebováno den dopředu jelikož bych to včera večer asi těžko fotila. Moc toho tentokrát není, hlavně vzorečky, jdeme na to! :)


Head & Shoulders 2 in 1 menthol - Šampony H&S mám moc ráda, hlavně ty i s balzámem/kondicionérem. Tenhle byl taky super, vlasy byly i druhý den hezké, ale i tak jsem si je pořád musela mýt ob den. 400 ml stojí okolo 100 Kč.
Garnier Essentials Sensitive 2 in 1 recenze - U jedné lahvičky tohohle odličovače jsem určitě neskončila. Chtěla bych vyzkoušet zase něco nového, ale na léto bude super na voděodolné produkty. Vydržel mi 5 měsíců s odličováním každý den jak očí tak pleti a stoji jen 100 Kč!
Balea sprchový gel Hvězda - Sprcháče Balea já můžu a ráda je budu kupovat dále, když nebudu vědět co. teď doma máme ale Dove a je to hodně příjemná změna.


Avon Colortrend Fresh Face recenze - Můj první makeup a jako u odličovače, doufám, že tohle není poslední tubička tohohle makeupu.
Elf rozjasňující tuhý pudr (odstín Ivory) eshop - Opět jeden z prvních produktů a to pudr. Moc dlouho pleť nevydržela matná ani neobsahoval třpytečky (když už se jmenuje "rozjasňující" tak by to člověk čekal). Celkem fajn na přepudrování přes den.
KIK Handcreme Almond - Kik se nezdá, ale mají tam i super věci! Tenhle krém akorát vanilkový jsem kupovala kamarádce na Vánoce a od jiné jsem dostala tenhle mandlový. Byl super, ale už se neprodává...
Balea Sensitive - Balzámy Balea taky můžu, ale na zimu nestačí. Tenhle mi vyhovoval nejméně ze všech, které jsem vyzkoušela.


Astor Mattitude (odstín 003) - Jak už napovídá odstín, vůbec jsem ho na pleť ani nedávala. Navíc z "balíčku" nejprve vytekla divná tekutina a pak až makeup takže jsem ani nechtěla.
La Roche-Posay Toleriane Ultra - Na sadu vzorečků La Roche-Posay bude článek První dojmy, ale tenhle mi zatím vyhovoval nejvíce.
Nivea Sensitive noční krém - Měl dost hutnou konzistenci. Na pleti byl příjemný a pomaleji se vstřebával. I bych si ho koupila v plné velikosti, ale asi ne pro citlivou pokožku.
Nivea Creme Care shower cream - Hodně pěnivý sprchový gel. Vůně byla typická niveácká, trochu víc připomínala krém. Pokožka po něm byla hebká - určitě bych si ho koupila v plné velikosti.
Avon rtěnky (Chic Nude z řady Perfect Kiss a Café Au Lait z řady Kiss n' go) - Vzorečky jsem spotřebovala na výrobu vlastní rtěnky, ale byly to hezké odstíny. Nevím jestli se dají pořád sehnat.

Co jste spotřebovali za uplynulý měsíc vy?

PS: Až blog překročí 60 Pravidelných čtenářů tak bude giveaway! Jupí! :) 

1 komentář:

  1. To La Roche - Posay budu taky muset vyzkoušet :) ten krém na ruce z kik vypadá super :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)