1. června 2014

Mini nákupy za květen 2014

Krásný první červnový den a den dětí! :) 
Jo je to pravda... Já sama se děsím, že už je červen a skoro půlka roku pryč! Snad nikdy jsem si to takhle neuvědomovala jako tento rok. Dneska to bude o mých celkem malých nákupech za květen. 


Jelikož začalo být dost teplo (minulý týden teda alespoň bylo) tak jsem si řekla, že je na čase zas začít používat a mít v zásobě čistící ubrousky, alespoň ty dětské. Sáhla jsem opět po těchto Babylove z DM za 18 Kč. A jelikož mi docházel odličovač a měla jsem kupónek (50 % sleva) na věci Nivea z řady pure effect a jediná odličovací věc byl tento gel, tak bylo rozhodnuto. Po slevě stál 60 Kč. 


Od ségry jsem dostala řasenku Astor Seduction Code, kterou jsem vyzkoušela jen jednou a kartáček mi zatím vyhovuje - těšte se na recenzi :) Balzámů na rty není nikdy dost, tak jsem tentokrát vyzkoušela Balea Urea recenze . Rtěnky moc nepoužívám, ale když na tuhle byla akce - 25% tak jsem neodolala. Je to Miss Sporty v odstínu BB nude a stála 38 Kč. Kamarádka Radka (má taky blog - http://kosmetika-recenze-blog.blogspot.cz/) mě nakonec přemluvila ke koupi štětce Petra Lovely Hair. Petra vytvořila totiž novou řadu a tuhle "starou" vyprodávala, štětec stál 150 Kč a je super!

To by bylo všechno k dnešnímu článku o nákupech, co jste si pořídili vy? Z čeho máte největší radost? Já ze štětce Petra Lovely Hair! :) 

1 komentář:

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)