9. června 2014

Avon Ultra Colour Absolute - Plush Plum

Příjemné pondělní ráno! :) Včera jsem na blogu kamarádky Radky (odkaz na blog) četla recenzi na rtěnku od Avonu, kterou stejně jako já vyhrála díky "testování" na facebooku, kdy byla tahle rtěnka novinkou. Vzpomněla jsem si, že jsem na ni taky ještě nepsala recenzi, ale mám ji dlouho vyfocenou tak je dneska tady! :) 



Balení rtěnky se mi celkem líbí. Jsem ráda, že není úplně celá sytě růžová, ale vršek je průhlednější. Sama se neotevírá, ale bojím se, že by mohl právě ten plastový vršek v tašce křupnout (zatím se mi to nestalo teda). Na výběr je z 18 ti odstínů celkem. Koupit se dá v katalogu Avon, tudíž u Avon Lady nebo Avon Gentleman za cenu okolo (tohle je stálá cena z katalogu) 159 Kč.

nahoře - jedna vrstva, dole - více vrstev
jen ve více vrstvách na sluníčku
Odstíny si nikdo nemohl vybírat, ale mě tenhle ani moc nevadí. Je to odstín Plush Plum což je jemná fialovo růžová barva s fialovým šimerem (myslím, že z fotek to jde i poznat). Na rtech je hodně příjemná a hydratační. Dá se nosit jen jako "mám hezky zabarvené rty" nebo ji můžete navrstvit. Výdrž není moc slavná, právě protože je hydratační tak mi vydrží 1-2 hodiny (samozřejmě pokud jíte, tak i méně). Po hodině se začne barva trochu ztrácet, ale nezalézá do vrásek a linek na rtech, takže pořád vypadá hezky. Ještě bych se chtěla zmínit o vůni, která je móóc příjemná a sladká a hned bych rtěnku i snědla :) Na rtech ji ale vůbec necítím.

Rtěnky moc nenosím, tahle se mi ale líbí a kdyby vydržela dlouho, tak bych ji i nosila. Více ale teď nosím lip tint, který vím, že vydrží dlouho a nikde se neobtiskává.

Vyzkoušeli jste tuhle rtěnku? Jaký je váš názor?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)