11. června 2014

DIY - Tip na barevné řasy (bez barevné řasenky)!

Krásný den :) Léto mám ráda, ale jenom, když nejsou takové vedra, jaké jsou posledních několik dní. Zdá se mi, že se někdy venku fakt uvařím :D
U kamarádky Radky (odkaz na blog) jsem už před nějakou tou dobou viděla článek o líčení s barevnou řasenkou a strašně se mi to líbilo, ale sama doma barevnou řasenku nemám... O pár dní později mě napadlo (těžká náhoda, když si opatláte bílou tužkou spodní řasy - máte z toho článek), jak řasy obarvit bez kupování barevné řasenky. Doufám, že se vám tip bude líbit a třeba ho taky využijete :)


1. První verze bude asi nejjednodušší. Potřebujete obyčejnou černou řasenku, bílou nebo jinou světle barevnou tužku na oči a barevné oční stíny (samozřejmě, že takové barvy budou pak řasy). Nanesete nejprve malou vrstvu řasenky, necháte trochu zaschnout - přejedete několikrát bílou tužkou a nandáte stíny. Ty se na tužku hezky jakoby přilepí.

vlevo jen bílá tužka na oči na "holých řasách" vpravo po nanesení stínů

2. Druhá verze by byla použít jen tužku a stíny. Zdá se mi ale, že pak řasy nevypadají tak výrazně a jednoduše s řasenkou jsou lepší....

3. Třetí verze by byla s průhlednou řasenkou místo řasenky černé. Pak by to bylo ještě lepší si myslím, ale průhlednou řasenku doma nemám. Daly by se tím pak i řasy s tužkou a stínem hezky zafixovat :)

4. Poslední tip/verze by byl použít jen tu barevnou tužku v barvě, jaké chcete mít řasy. Jednodušší to už být snad nemůže :) pokud chcete, můžete tužku nejprve nahřát (fén nebo svíčka pomůže) a otřít roztopenou část o čistý kartáček od řasenky a takhle ji na řasy nanést.

TIP: Před dáváním stínu na řasy doporučuju si dát pod řasy kapesníček nebo vatový tamponek, jelikož může hodně stínů opadat :)

Jak to máte vy? Používáte barevné řasenky?

6 komentářů:

  1. Skvělý nápad, doma hned zkusím! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super nápad:)) určitě vyzkouším:)**

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to by mě nenapadlo :) A neopadává to během dne pod oči?

    OdpovědětVymazat
  4. Mám jednu fialovou od Rimmel a občas ji vyvenčím. Ale toto určitě zkusím, hlavně s růžovou :3

    OdpovědětVymazat
  5. Barevné řasenky nepoužívám, ale něco podobného jako tohle jsem dělávala kdysi, když byly hodně trendy :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)