21. června 2014

Dove Purely pampering a Pure & Sensitive │ porovnání sprchových gelů

První letní den! :) Týden zase uběhl jako voda a už jen jeden "školní" a pak prázdniny! Už se na to volno neskutečně těším - a kdo by se netěšil že? :) Dneska mám pro vás malé srovnání sprchových gelů Dove. Zkoušela jsem je poprvé a rozhodně to nejsou poslední lahvičky, které doma máme!


VYŽIVUJÍCÍ SPRCHOVÝ GEL - Bambucké máslo a vanilka. Sprchování, které vyživuje a hýčká.

Pouze Dove sprchový gel kombinuje nejjemnější čistící péči a technologii Nutrium Moisture. Pro citlivou pokožku. Hypoalergenní. Klinicky testováno. Bez parabenů.

kliněte na obrázek, aby jste ho viděli větší :)
Dove Purely Pampering - Těšila jsem se na vůni tohohle sprchového gelu, ale nevoní tak, jako třeba tělové suflé s bambuckým máslem. Voní jemně, trochu sladce. Má krémovou konzistenci a bílou barvu. Nijak extra nepění. Po umytí a usušení mám pokožku jemnou, hydratovanou. Vůně nevydrží, ale i tak to stojí za to.

Dove Pure & Sensitive - Vůně tohohle je taková "čistá" a ničím nevýrazná. Má taky krémovou konzistenci a bílou barvu. Pění celkem dobře, takže máte (nebo alespoň já mám) pocit, že jste se hodně umyli :) Pokožku hydratuje více než kolega výše a dokonce jsem ho použila už dvakrát místo pěny na holení. Šlo to s ním celkem dobře, ale je třeba potom nohy namazat tělovým krémem.

S oběma je to radost se mýt :) Hlavně díky hydrataci, která by nevysušené pokožce mohla stačit. Cena jednoho sprchového gelu/krému je okolo 60-70 Kč, záleží kde ho kupujete. Seženete ho jak v drogerii, tak třeba v Bille. Na výběr je z několika typů a vůní, záleží na tom, co od něho čekáte.

Používáte sprchové gely Dove? Máte nějakou oblíbenou značku?

4 komentáře:

  1. Už jsem ho několikrát měla v košíku a vždycky jsem ho vrátila zpátky :D. Ale po tvoji recenzi už ho vyzkouším :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Od Dove jsem ještě žádný neměla :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten Dove vlevo mám. Nádherná to vůně ♥ :-)

    PS: Já teď po dlouhé době opět začínám blogovat. Budu ráda za každý komentář :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Sprcháče od Dove mám nejraději.:))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)