19. června 2014

Péče o pleť, tělo a vlasy - červen 2014

Krásné čtvrteční ráno! :) Už přes půlka měsíce je pryč a já jenom žasnu, že už budou prázdniny a konec školního roku... Neskutečně rychle to uteklo a ne jenom měsíc ale i rok (školní). Za chvíli do třeťáku! :) V dnešním článku vám ukážu co momentálně používám a oblíbila jsem si.


Sprchové gely teď kupovala jenom mamka a koupila tento od Dermacol Aroma Rituals černá třešeň aniž by si k němu přičichla (to bych nikdy neudělala), ale všechny tyhle sprcháče voní nádherně a to i tento. Hodně pění a provoní celou koupelnu. Šampon Avon Naturals 2 v 1 meruňka a bambucké máslo jsem dostala od kamarádky dárkem a zjistila jsem, že už jsem ho měla předtím a mám ho pořád stejně rána. Bude recenze :) Rexona Longlasting protection Biorythm už spíše dopoužívávám (recenze).


 Když jsem teď potřebovala koupit nějaké produkty na pleť tak mě zachránily kupónky do DM s 50 % slevou na Nivea odličovače (+ ještě jeden na řadu pure effect). Koupila jsem si Nivea Refreshing Cleansing Milk což má být novinka. Po odličovacím mléku Astrid jsem se zařekla, že jsi už nikdy žádný nekoupím, ale řekla jsem si, že tohle by mohlo být lepší. A opravdu je, bude na něj ale určitě recenze, takže o něm více psát zatím nebudu :) Nivea BB cream 5 in 1 jsem si vybrala od kamarádek jako dárek (předčasný na narozeniny) a hodně jsem ho využívala a využívám při slunečných dnech - recenze. Z dekorativní kosmetiky tady mám jenom řasenkové kombo, které teď používám. Essence Get Big Lashes (recenze) a Astor Seduction Code tvoří úžasnou dvojku. Essence zahustí a Astor prodlouží a trochu zahustí.

Co jste si za poslední měsíc/dobu oblíbili vy?

2 komentáře:

  1. Sprchové gely od Dermacolu jsou boží, jak říkáš, hezky provoní koupelnu, vůně jsou intenzivní a celkem dlouhotrvající. Super :) Astrid občas používám, hlavně tělové mléko, a myslím, že k ceně je i kvalita dobrá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten sprcháč teď také používám a je fakt boží! :) Šampon s meruňkou jsem už taky měla, Rexona mi vůbec nevyhovovala. Od Nivey jsem ze stejné řady (jako ty to pleťové odličovací mléko) měla pleťovou vodu a byla super :) BB cream se mi moc líbí. A ta řasenka od Astoru má boží obal! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)