25. června 2014

Polka Dots Everywhere │ Nehty

Krásnou středu! :) Divadelní "sezóna" pro tento školní rok nám včera skončila (samozřejmě, že jsme to řádně oslavili) a myslím, že se naše hra lidem i líbila. Byla trochu převzata z písniček Avantasia. Dneska to ale nebude o divadle, ale o mé, tak trochu lásce, k puntíkům. 


V neděli jsem si chtěla nalakovat nehty a uvažovala o tom, jakou barvu použít, jestli něco nalepit na nehty nebo ne atd. Nejprve jsem použila podkladový lak (je to i top coat) Jordana Tough Stuff a pak jsem uvažovala a uvažovala... Nakonec jsem se rozhodla pro tečky, ale jelikož se mi nechtělo čekat, než zaschnou dvě vrstvy laku a nevěděla, jaký barevný lak použít pod ně, tak jsem je nakreslila přímo na nehet. Myslím, že to dopadlo celkem dobře a mě se to moc líbí a určitě to budu dělat častěji, akorát s jinými barvami. Bílý lak je Gabriella Salvete č. 148. Na tečky jsem použila "tečkovátko", které jsem vyhrála v giveaway. Dá se ale koupit například v katalogu Avon nebo když pohledáte na internetu, Essence už má taky svoje :)

Líbí se vám tyhle "holé tečky"? Používáte ozdoby na nehty?

5 komentářů:

  1. Tečky vypadají opravdu moc dobře! Já zatím zůstávám jen u čistě jednobarevných nehtů,ale v budoucnu bych to ráda napravila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné nehtíky!:) Jsi šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné, puntíky jsou prostě puntíky:-)))))






    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)