3. června 2014

Maybelline Colorama 292 │ Nehty

Hezký den čtenáři :) Jeden z posledních týdnů školy v červnu začal a už se valí písemky. Čekala jsem to, ale ne v takovéhle míře! Vypadá to, že na příští týden máme snad na každý den alespoň jednu čtvrtletku... Jak to máte teď vy? Už se těším, až bude po všem a budou prázdniny! Dneska vám chci ukázat krásně barevný lak na nehty od Maybelline. 

na prsteníčku jsem se škrábla, proto ten "flíček" ale lak je tak krásný, že jsem to prostě musela vyfotit :)

Lahvička je stejná jako u ostatních laků Maybelline z řady Colorama. Štěteček je na konci rovný a nemá žádné "vyčnívající" štětinky, které když na štětečku jsou, je to zlo pak nehty lakovat :D Tenhle mi hodně vyhovuje. Při lakování jsem použila podlak i nadlak.


Na nehtech na fotkách mám 2 vrstvy. Jsem ráda, že stačí tak málo, jelikož se mi barva hodně líbí a určitě lak budu nosit více v létě. Myslela jsem si, že nebude mít stejnou strukturu jako normální lak, ale má. Barva je krásná metalická - modro stříbrno zelená. Někdy se mi zdálo, že nehty vypadají jako kdyby byly mokré. Výdrž je úžasná! Vydržel mi 5 dní bez velkých "odštipků" a to jsem den po nalakování skoro celý den pomývala nádobí a na praxi se prohrabovala složkami což mi nehty taky trochu oloupalo, takže by mi vydržel určitě déle. Odlakovávání už ale nebylo stejné jako u jednobarevného laku. Bylo to trochu těžší, ale dalo se to pořád odlakovat i bez dlouhého dření nehtů (nepoužívala jsem alobalovou metodu).

Z řady Colorama mám doma už 3 laky ale jeden č. 51 je bílá, která moc nekryje, takže ho moc nepoužívám. Další č. 47 jsou jen stříbrné třpytky a poslední je z edice Polka Dots č. 200 a ten je už tuhý a nevydržel skoro nic. Takže jsem ráda, že mi tenhle dokázal, že tyhle laky dokážou držet dlouho na nehtech.

Jaký je váš nejnovější objev co se laků na nehty týče?

6 komentářů:

  1. Nádherná barva! Úplně nejlepší na pláž nebo k bazénu :3 :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé ten je božský, už bych si ho koupila jen kvůli té výdrži :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný lak!:) má užasnou barvičku!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Hned jak jsem ho u tebe viděla tak jsem ho chtěla :-) a už ho mám taky :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  6. Нехты — это ногти?

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)