7. června 2014

7.6. 2014 │ Random fotky

Krásnou slunečnou sobotu! :)
Omlouvám se, že je dneska článek později, ale neplánovaně jsem včera odjela k ségře a neměla jsem sebou fotky, které bych potřebovala. Snad to moc nevadí ;)

Posledních pár týdnů jsem fotila takové random fotky, které bych chtěla možná i každý měsíc dát do článku. Na Instagram se dostanu tak jednou za měsíc, tak mi to přijde lepší je dát do článku než na Instagram najednou nahrát několik fotek (ale uvidíme ještě).


Tady je náš králíček Miki :) Jo má být takhle chlupaťoučký, je to totiž "rasa" Teddy. Lepší fotka se mi nepovedla, jelikož pořád hopsal po trávě.


 Opět jsem lakovala můj oblíbený pískový lak od Essence (recenze). Škoda jen, že se celkem rychle loupe...


Brácha měl před několika týdny maturitní den a museli donést něco na jídlo. Tak jsem samozřejmě upekla muffiny! :D  Když můžu, peču muffiny. Tyhle byly ale fakt dobré (i ostatní je pochválili) a dobře nakynuly, takže byly i velké.


A dnešní první "sklizeň" jahod! Nečekala jsem, že jich bude tolik a vzala jsem si jenom malou misku a zbytek nesla v tričku :D


Určitě napište, jestli by jste chtěli takové články s fotkami - určitě tam bude vždycky nějaké jídlo! :) Taky, jestli pečete, mohla bych udělat článek jako recept na muffiny (mám jich ale více, takže by bylo možná více možností).

Jak trávíte tento (zatím dost) teplý víkend? 

4 komentáře:

  1. Jee.. i můj králíček se jmenuje Miki:)))
    Muffin vypadá velice lákavě.. i moje babička je peče a to je pak mňamka:)

    OdpovědětVymazat
  2. Dnes pujdeme grilovat a ja se musim zacit opalovat!

    OdpovědětVymazat
  3. krásné fotky!:))Ten lak od essence má moc zajímavou barvičku:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty muffinky vypadají lahodně, úplně jsem na ně dostala chuť. Bohužel tento víkend trávím učením ://

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)