23. června 2014

Oriflame Beauty Conceal Kit

Krásný den čtenáři :) Tak jsem tady se slibovanou recenzí na korektor, o který momentálně probíhá giveaway (odkaz na giveaway). Názor jsem si na něj udělala celkem rychle a jelikož bylo minulý týden teplo, někdy až moc, tak jsem ho mohla otestovat i v "extrémních podmínkách" :D. Pokud máte zájem si korektor objednat tak zkuste stránky Orif24, kde k nákupu můžete získat i dárky.


Korektor přišel v malé krabičce - ano, čekala jsem, že bude větší - nepoškozený. Když jsem hledala nějaké informace česky na krabičce, tak jsem zjistila, že musím krabičku roztrhat, jelikož byl text uvnitř?! To je ale jenom malý detail.
Líbí se mi, že je paletka malá a vleze se snad i do kapsy - super na cestování. Balení je z bytelného plastu, víčko se samo neotevírá a pevně se zavře (zatím se neutrhlo a myslím, že se to ani nestane).


Pigmentace je myslím z fotky jasná. Všechny odstíny jsou hodně pigmentované, takže stačí opravdu malinko, hlavně u žlutého a zeleného odstínu. Konzistence je krémová a lehce se dá rozetřít prsty. Pod teplem prstů i teplem vzduchu se trochu roztopí. Ještě jsem si všimla vůně, která je zvláštní. Nic mi to nepřipomíná, možná vůni nějakého makeupu... Když korektor roztírám, tak není po rozetření lesklý, ale působí matně, skoro jako pudr.

Hnědý odstín používám hlavně spolu s dalšími dvěma odstíny. Dá se ale v pohodě použít i samostatně na pupínky, nečekejte ale nějaké závratné krytí.

Žlutý odstín používám na kruhy pod očima. Trochu zakryje a jakoby rozzáří okolí očí. Spolu s hnědým odstínem kruhy zakryje a sjednotí pleť.

Zelený odstín používám na červené místa na pleti. Tenhle jako jediný bych nepoužila samostatně, jelikož jde i po rozetření na pleti vidět, že je zelený. Opět spolu s hnědým odstínem pomůže s začervenáním. Na výraznější červenou vyrážku už ale nestačí.

Co se týče výdrže, tak s fixačním pudrem (když není moc velké vedro) vydrží skoro celý den, přes školu - 8 hodin - určitě. Myslím si, že by se dal použít i na mastnou pleť, ale důležité by bylo použití pudru. Každého odstínu je 1 g, tudíž dohromady 3 g. Zdá se to možná jako málo, ale korektoru stačí malinko. Maximální prodejní cena v katalogu je 199 Kč, ale v akci ho můžete najít třeba za 99 Kč.
Korektor bych za mě teda mohla určitě doporučit. Mile mě překvapil :)

Vyzkoušeli jste tento korektor? Máte nějaký oblíbený?

Za poskytnutí korektoru k recenzi děkuji stránce Orif24.

2 komentáře:

  1. Moc se mi líbí :) A on ti přišel poškozený? Nebo jsem to špatně pochopila?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, to je jako pokračování věty :) nebyl poškozený.

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)