15. června 2014

První dojmy... La Roche-Posay

Hezký den čtenáři! :) Jak si zatím užíváte víkend? V dubnu probíhala v partnerských lékárnách La Roche-Posay akce - rozdávaly se sety se vzorečky krémů atp. pro citlivou plet. Jelikož je to značka dražší a nic jsem od ní ještě nikdy nevyzkoušela, rozhodla jsem se sepsat první dojmy z těchto vzorků :)


Snažila jsem se vyfotit i popisky produktů z letáčku a samotné vzorky, pokud jsou fotky moc malé, stačí na ně kliknout a zobrazí se vám větší :) 


HYDREANE LEGERE - gelová konzistence, rychle se vstřebává a pleť je po něm jemná, všimla jsem si, že pleť i trochu chladil (je mým největším oblíbencem ze všech šesti vzorků)
HYDREANE BB CREME - lehká konzistence, rychle se vstřebává a má trochu chemickou vůni - nejde na obličeji cítit, odstín (jak jde z fotky vidět) mi nesedl takže výdrž neposoudím, prodává se ale ještě ve světlé verzi
HYDRAPASTE INTENSE LEGERE - tohle je můj druhý oblíbenec ze všech vzorků, má jemnou a nevýraznou vůni, konzistence je tekutější což jsem nečekala, když má intenzivně hydratovat... rychle se vstřebává
TOLERAINE ULTRA - opět lehká konzistence a rychle se vstřebává
REDERMIC - tenhle krém zkoušela mamka, jelikož je určený na starší pleť - měl příjemnou vůni a je dost tekutý, pleť je po něm hebká, pevnost pleti se neodehrála :D
CICAPLAST BAUME B5 - tenhle krém bych přirovnala ke klasické Nivei (dá se taky použít na cokoliv), má hutnější konzistenci a trochu trvá než se vstřebá, takže by byl super pro suchou pleť, vůně žádná

Ani jeden krém neměl výraznou parfemaci a ani po jednom krému se mi nijak nezhoršila nebo výrazně nezlepšila pleť. Kdybych si měla vybrat, tak bych si koupila Hydreane Legere.


Využily jste taky této akce? Vyzkoušely jste někdy něco od La Roche-Posay?

3 komentáře:

  1. Za mě je tohle jedna z nejlepších značek co se týče péče o pleť:) Měla jsem doma vzorečky krému na akné a zatím mi nikdy nic tak skvěle na pleť nesedlo jako tento krém :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hyderane Legere jsem měla taky, ale jako plné balení, a byla jsem s ním spokojená moc, jak jsi napsala, hezky chladil...to se mi na něm líbilo nejvíce...také dobře hydratoval, prostě super :) S ostatními produkty ze vzorků zkušenosti nemám.

    OdpovědětVymazat
  3. Já ty vzorky mám taky a ještě jsem ani jeden nezkusila. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)