27. června 2014

Astor Perfect Stay Lip Tint & Care

Hezký pátek :) Ano, i tento den přišel... Poslední den školy v druháku! A ano, i tohle mě jako to, že měsíce ubíhají nějak rychle, celkem děsí. Snad budeme mít všichni krásné prázdniny. Dneska mám pro vás recenzi na lip tint, který mám už doma nějakou tu dobu a pokud ho někde uvidíte v drogerii, tak napište kde jste ho viděli a doporučuju se kouknout na odstíny, jestli by se vám nějaký nelíbil! :)

na ruce moc nekreslí
na rtech i s balzámem
Lip tint vypadá jako fix, ale naštěstí jako fix nevoní. Voní celkem sladce, nic mi to ale nepřipomíná. Balzám, který se má použít po nanesení lip tintu je dost hutný a udělá vám rty opravdu lesklé a hydratované. Čeho jsem se bála bylo to, že balzám barvu na rtech rozmaže, ale nikdy se mi to nestalo. Barva se dá nanést v slabé vrstvě, ale jde i hezky navrstvit do tmavé barvy. Co mě ještě překvapilo je to, že se nikde neobtiskne, vážně vůbec nikde. Vydrží na rtech asi 3 hodiny v barvě, jakou jste ráno nanesli, barva se pomalu ztrácí. Jelikož vždycky používám i ten balzám, tak jsem po něm nikdy neměla vysušené rty. Lip tint jsem kupovala na stránkách lekarna.cz za 32 Kč. V obchodech se mi zdá, že jsem ho nikdy neviděla. Pravda, že se moc nekoukám na stojan značky Astor. Na to, že jsem ho kupovala v únoru, je fix pořád slušně napuštěný barvou a funguje dobře :) Za mě je to super věc a určitě bych si koupila další odstíny!

Používáte někdy lip tinty nebo zůstáváte u rtěnek? 

3 komentáře:

  1. Taky bych ho chtěla vyzkoušet, akorát bych vybrala spíše tmavší odstín :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ja mam predsa len radsej ruze :(

    Pozyvam na letnu super giveaway tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/06/letne-rozdavanie.html

    OdpovědětVymazat
  3. zavidim prazdniny, kde jsou ty casy :)

    roo.rachel.1987@gmail.com
    SOUTĚŽ O BALÍČEK KOSMETIKY dle vlastního výběru
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/06/soutez-o-balicek-kosmetiky.html

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)