5. června 2014

Elf Flawless Eyeshadow - Beautiful Browns

Krásné čtvrteční ráno! :) Včera jsem si barvila vlasy šamponem v odstínu čokoládová hnědá a jako asi všichni nemají stejný smysl pro barvy a pro představu čokoládové hnědé... A jelikož mám husté vlasy, tak mi šampon nestačil na dobré pokrytí vlasů. No vypadá to všelijak, ale dneska to nebude o mých vlasech, ale o paletce/quatro očních stínů od Elfu, které jsem dostala na Vánoce od kamarádky.

od nejsvětlejšího odstínu: "base" "lid" "crease" "line" (popisky se po pár použitích smyly)
Balení quatro stínů je celkem pevné, je tam i aplikátor ale je celkem na nic, jelikož je malinkatý (jedině na linku, která se dělá stíny). Zrcátko - to bych použila fakt jen ve velké nouzi, ale jako vidím se tam :)


Pigmentace stínů není moc dobrá, ale podkladová báze nebo světlá tužka jim dokáže dost pomoct, takže pokud budete nakupovat na e-shopu, tak si přiberte i bázi. S bází je lepší i výdrž, která je pak celodenní. Bez báze to je jen pár hodin, než se začnou slévat do linek a vrásek.

Popisky odstínů: 
- "base" je dost málo pigmentovaná světlá žlutá s malinkými zlatými třpytkami a šimerem, dost práší a na víčku nejde skoro vůbec vidět
- "lid" je světlá hnědá, možná se nezdá, ale stačí na vykreslení záhybu oka, moc nepráší, pigmentace na víčku je řekla bych střední
- "crease" je až skoro oranžová, spíše bronzová barva se zlatým šimerem, je ze všech stínů nejkrémovější a nejpigmentovanější
- "line" je o trochu víc pigmentovanější než "lid" a více s podtónem do šeda, používám ho taky na vykreslení záhybu oka nebo i na linku u spodních nebo dolních řas.

Quatro stínů se mi celkem líbí až na bronzový stín, který jsem si zatím moc neoblíbila. Jsem ráda za dva matné hnědé odstíny. Stíny můžete koupit na e-shopu kosmetiky Elf za 76 Kč a na výběr máte ze sedmi barevných kombinací. Více tam jsou neutrální odstíny, ale jsou tam i fialové a modré.

Vyzkoušeli jste nějaké oční stíny od Elf? Jaký je váš názor?

1 komentář:

  1. Z elfu jsem měla jednu malou paletku a byla úplně k ničemu. Pak jsem zkoušela duo krémových stínů a taky k ničemu.. Báze z té základní řady jsem vyzkoušela 2, 1 byla super a druhé balení nic nedělá. Měla jsem i stejný odstín...

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)