13. června 2014

Nivea Pure Effect BB Cream 5 in 1

Krásný pátek (třináctého!) :) Jste pověrčiví? Věříte na tyhle pátky třináctého? Já vždycky čekám, jak špatný den to bude, ale hodněkrát se to nepotvrdilo, takže mi to je celkem jedno - píšeme ale čtvrtletku z ekonomiky tak mi držte palce! Dneska to bude o mém prvním BB krému - co si o něm myslím? Čtěte dále :)


Balení je klasická vymačkávací tubička. Krém přišel i v krabičce, na které bylo zboku ale napsané skoro to samé, co na tubičce samotné. Zapomněla jsem vyfotit složení, tak vám ho alespoň vypíšu, kdyby to někoho zajímalo :)

Ingredients: Aqua, Glycerin, Distarch Phoshate, Alcohol Denat., Metrylpropanediol, Cyclomethicone, Ethylhexyl, Salicylate, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Caprylic/Capric, Triglyceride, Magnolia Ossicinalis Bark Extract, Glyceryl Glucoside, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Dimethicone, Octocrylene, Octododecanol, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Sodium Carbomer, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Trisodium EDTA, Methylisothiazolinone, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene, Parfum, Cl 77891, Cl 77491, Cl 77499, Cl 77492, Cl 77007.

nahoře rozetřené, dole nerozetřené

První co mě na tomhle BB krému zaujalo byla určitě barva - je dost tmavá, ale konzistencí je krém dost jemný a lehký, takže pokud ho nenanesete na pleť moc, tak se přizpůsobí barvě vaší pleti. Musíte si ale dát pozor kolem vlasů a obočí - raději tyhle oblasti ještě přejedu štětcem nebo prsty, protože tam někdy zůstanou tmavší skvrny. Rychle se vstřebává a hezky "niveácky" voní (vůně jde cítit i na pleti). Krytí není skoro žádné... Pomůže trochu s začervenáním, ale třeba na výraznější pupínky nestačí a ani nemluvím o kruzích pod očima. Výdrž není rozhodně celodenní, když ho odlíčím po sedmi hodinách, tak na pleti pořád je.
I přes to jsem si ho oblíbila používat teď při vedrech každý den, jelikož má v sobě UVA i UVB filtry a pleť i trochu hydratuje, takže můžu přeskočit denní krém.
Cena je do 110 Kč, já ho mám z eshopu parfums.cz za 99 Kč, viděla jsem ho už i v drogerii Dm. Odstín tohohle typu BB krému je jenom jeden, ale od existují ještě dva další typy a to: Matt Beauty BB cream a klasický Nivea BB cream (klasického se prodávají 2 odstíny).

Vyzkoušely jste nějaký bb/cc krém? Používáte je?

2 komentáře:

  1. Bb jsi zkousela driv nez ja :-D ja zadne jeste nemam :-) a poverciva nejsem :-) prece jen mam narozky 13. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já mám od Rimmelu a z Avonu a ani jeden nesplňuje má očekávání :( pátek 13 je pro mě někdy nejlepší den a někdy ten nejhorší :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)