28. května 2014

Avon Care 3 in 1 Oil Control │ čistící pleťový gel

Krásné ráno :) Už něco přes rok, možná i dva roky používám na dočištění ráno a večer čistící pleťové gely a to od Avonu. Nejprve prodávali typ jen pro normální pleť, který byl super a teď přišli s dalšími dvěma a to na normální/smíšenou a suchou/citlivou. Já jsem vyzkoušela ten na mastnou/smíšenou, jaký je se dozvíte dál v článku :)


Čistící pleťový gel 3 v 1 s výtažky z echinacey a pšeničných klíčků. Pomáhá redukovat nadbytečné množství kožního mazu, čistí, tonizuje a hydratuje pleť a dodává jí svěží pocit. 


Balení je stejné jako u předchozího gelu určeného pro normální pleť, kdyby měl pumpičku, zbožňovala bych ho! Konzistence je taky stejná jako u kolegy - tekutá konzistence s malými třpytečkami - akorát se mi zdá, že je trochu do zelena, což na fotce zrovna nejde vidět. Příjemně voní trochu po kytkách. Na pleti neštípe a nedráždí ji (není po omytí červená), co se očí týče to nevím, není to ani doporučené to na oči používat a já jsem to ani nikdy nazkoušela. Dočistí a pleť nevysušuje a nenapíná, ale ani ji moc nehydratuje. Moje pleť není nijak extra mastná, jen obyčejně v "té zóně" takže moc nevidím redukci kožního mazu. Jinak ji ale hezky vyhladí, vyčistí. Používám ho ráno před nanášením krému a večer po odlíčení. Dá se často sehnat v katalogu Avon v nějaké dobré akci, já ho koupila za 39 Kč.

Co používáte ve vaší čistící/odličovací ranní nebo večerní rutině vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)