22. dubna 2014

Gabriella Salvete CC cream a Infinite Definition mascara

Hezký den :)
Dnes mám pro vás slibovanou recenzi na novinky, které se objevily v březnu ve stojanech Gabriella Salvete. Četla jsem ně už několik recenzí a většinou holky nebyly moc spokojené. Pokud vás zajímá můj názor, tak čtěte dále :)

This refresing, light texture minimizes the visiblity of pores and other imperfections. Provides natural look and radiant colour. Paraben free.
ve skutečnosti vypadá trochu více oranžověji

Gabriella Salvete CC cream (01 Natural beige) - Už z fotek jde vidět, že to není nijak přirozený odstín. Je oranžový a rozhodně nevypadá barvou jako nejsvětlejší odstín, ale když si s ním pohrajete, tak barva není zas tak hrozná. Takže na zimu nebo jaro se použít pro světlou pleť nedá (možná v létě). Použila jsem ho jenom párkrát, kvůli té barvy, ale když se nanese ve slabé vrstvě a použijete světlý pudr tak možná. Výdrž teda moc posoudit nemůžu, jelikož jsem ho moc dlouho nepoužívala, ale z těch pár dní můžu říct, že celý den určitě nevydrží, ale s dobrým pudrem je výdrž dobrá (skoro celý den). Konzistence je trochu hutnější, ale dá se i přesto dobře rozetřít. CC krém mi zakryje začervenání a pupínky, pleť hezky sjednotí (střední krytí). Ještě bych chtěla zmínit vůni krému, která je zvláštní, ani sladká nebo květinová, ale obešla bych se bez ní (jde trochu cítit i na obličeji). Cena je 170 Kč - 30 ml a seženete ho v skoro každé drogerii.

Incredible lenght for deep and gorgeous look. Ophthalmologically tested. Paraben free.

Gabriella Salvete Infinite definition mascara - Hned jak jsem ji poprvé používala, tak jsem si všimla, že bude dost slepovat řasy (jelikož na kartáčku bylo hodně produktu), takže jsem kartáček nejdříve několikrát otřela o hrdlo lahvičky a pak až používala. Jinak se i bojím ji použít bez otření kartáčku, jelikož jsem i četla, že hodně slepuje řasy. Kartáček mi připomíná pružinku z propisky přidělanou na malou tyčku :D Přes den mi neopadává a jde snadno odlíčit. Co se prodlužování řas týče, tak to splňuje a dodá i trochu na objemu a jak jde z fotek výše vidět, tak řasy i nadzvedne. Četla jsem pár recenzí a hodně se tam objevovalo, že řasenka opadává a slepuje řasy. Cena 180 Kč - 7 ml a seženete ji stejně jako CC krém ve skoro všech drogeriích.

Abych to nějak shrnula, z těhle novinek nejsem nijak nadšená. Řasenku budu používat až trochu vyschne, jelikož je teď skoro nepoužitelná (a upřímně, ráno se mi nechce půl hodiny patlat jen s řasenkou, aby řasy nebyly slepené - ta lenost...). CC krém budu používat v létě, jelikož má SPF/UV filtr 30 a doufám, že barva bude trochu více sedět.

Vyzkoušely jste nějakou novinku od Gabriella Salvete?

1 komentář:

  1. CC krém je docela hodně láká, ale brala bych ho pouze na léto kdy nechci nic těžkého a hlavně bych s tímhle odstín moc na jaře nepochodila :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)