4. dubna 2014

Nail polish Tag #2 (+ video)

Hezký pátek :) Jak jsem slibovala, tak mám dneska pro vás článek na téma nehtů + video o mé sbírce laků na nehty. Moje "sbírka" laků není moc velká, ale vystačím si s tím. Alespoň takhle můžu pořád nakupovat nové a sbírku obměňovat. Jdeme na to :)

1. Kolik máš laků na nehty a kde je skladuješ? (+video)
- O mé "sbírce" laků na nehty, jsem udělala samostatné video. Skladuji je v krabici od Ladyboxu (jak originální :D) v komodě, aby byly ve tmě. Celkově jich mám 27 (nepočítám jeden zdobící lak) + ozdoby na nehty.


2. Jaká je tvoje oblíbená značka laků na nehty?
- Nemám jednu oblíbenou značku, ale mezi oblíbené by určitě patřily: Miss Sporty, Avon, Maybelline a Essence.
3. Dostala jsi někdy lak jako dárek? Jestli ano, napiš ten nejlepší a kdy to bylo.
- Ano dostala a hodněkrát - většinou na narozeniny a Vánoce. Minule to byl lak z Avonu a tentokrát to nebude jinak, a to odstín Grape Goddess - má úžasný shimmer!
4. Jaký lak máš teď na nehtech?
- Momentálně na nehtech nemám žádný lak, jelikož chci nehtům dát chvíli pauzu od lakování, ale hned co skončí, tak na řadě budou určitě výrazně barevné laky.
5. Kdyby jsi mohla vytvořit vlastní limitovanou edici laků na nehty, jaká by to byla?
- Poslední dobou se mi zalíbily třpytky, takže by laky byly třpytivé. Nebo laky v béžových odstínech bez třpytek.
6. Který lak je tvůj oblíbený?
- Jako asi skoro nikdo, nemám jenom jeden oblíbený lak na nehty. Jedním z nich by byl určitě Maybelline Colorama 47 (stříbrné malé třpytky v průhledném laku), který se dá použít na jakýkoliv barevný lak i samotně. Potom Gabriella Salvete Stars 01 Lila (líbí se mi i ostatní barvy, ale měla jsem jenom tento), Essence 165 Here's my number pískový lak, Rimmel Salon Pro 312 Ultra violet a další...

Jaká je vaše oblíbená značka laků na nehty? Jak by jste na otázky odpověděli vy?

2 komentáře:

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)