18. dubna 2014

Péče o pleť, tělo a vlasy - duben 2014

Hezké páteční ráno :) Jako spousta dalších, i já už mám konečně (od včerejška) prázdniny, což znamená - focení a psaní článků pro vás :) Dneska to bude článek z jedné z pravidelných rubrik - Péče o pleť, tělo a vlasy, neboli co teď používám a oblíbila jsem si to. Jdeme na to :) 


Šampon vám tento měsíc neukážu (na ten co aktuálně používám se ale možná objeví recenze, jelikož mě dost překvapil) a tak přejdu rovnou ke sprchovému gelu - Balea Hvězda - voní příjemně, nijak výrazně a jinak je to obyčejná Balea. Cena 30 Kč, celkem dobře pění ale vůně nevydrží. Tento měsíc jsem začala testovat tělové mléko Oriflame Milk & Honey, které jsem si taky oblíbila. Rozepíšu se o něm ale až v recenzi :) Na čištění pleti jsem začala používat Avon Care čistící pleťový gel s výtažky z echinacey a pšeničných klíčků - lákalo mě ho vyzkoušet, jelikož jeho "základní" verzi používám už asi rok, taky na něj bude samostatná recenze, ale můžu říct, že mi vyhovuje stejně jako jeho kolega. Věc, kterou používám už asi 3 měsíce a ještě tam pořád něco je? Garnier pleťový odličovač 2 v 1 - je dvoufázový a odlíčí mi naprosto všechno, přidávám odkaz na recenzi.


Z dekorativní kosmetiky jsem tentokrát vybrala 2 - Astor Perfect Stay Lip Tint (350 Flirty Beige), který jsem si oblíbila hlavně proto, že vydrží déle než rtěnka a neobtiskává se na nic. Taky bude určitě brzo recenze. Pudr Essence All About matt! už jste mohli vidět v recenzi. Na závěr je tady Avon vyživující tělový sprej Vanilka - dost si ho šetřím, jelikož krásně úžasně voní, ale jaro mně donutilo ho začít používat více :) Taky jsem na něj napsala už recenzi.

Co jste si oblíbili nebo začali používat/testovat vy?

Pokud chcete vídat více než jenom recenze, dejte "To se mi líbí" na facebook stránce blogu :) 

3 komentáře:

  1. S tím odličovačem naprosto souohlasím, je nejlepší, co jsem zatím měla :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odličovač, je skvělý:) A ten lip tint,od Astoru bych chtěla strašně moc vyzkoušet:) Dlouhou dobu mě láka takže se po něm určitě podívám:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s ostatními ten odlicovac je naprosto skvělej :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)