31. prosince 2013

Statistika za rok 2013 + Šťastný nový rok 2014!

Krásný Silvestr!
Už minulý rok jsem psala článek o takovém poohlédnutí za uplynulým rokem v číslech, tak jsem si řekla, proč to neudělat i letos a nesrovnat to trochu?
Na konci minulého roku jsem měla 6 odběratelů a dnes jich je už 46! Počet shlédnutí blogu a článků byl 4878 a dnes to je více než 15763. Nejčtenější článek je Návod na nehty od Cutepolish a za rok 2013 jsem napsala 152 článků i s tímto.

www.weheartit.com
A jako na konci každého roku i letos všem přeji krásný a šťastný nový rok 2014, hodně úspěchů na blogu/youtube a hlavně v osobním životě. Taky aby byl příští rok lepší než tento.

Doufám, že vás moje články baví, bavit ještě budou a přibude třeba pár nových odběratelů :) 

Všem, kteří čtete, navštěvujete, komentujete můj blog bych chtěla poděkovat - je hezké vidět, že když napíšu nějaký článek tak ho nepíšu jen tak pro sebe, ale pro někoho :) Určitě bude v příštím roce (2014) nějaká Giveaway tak sledujte blog!

1 komentář:

  1. 152 článkov? :O to je fakt dosť :) dúfam,že na konci roku 2014 budem mať tiež takéto zmeny v počte odberateľov a zhliadnutí blogu :) a samozrejme...prajem ti šťastný rok 2014,veľa úspechov nie len na blogu :))

    Beperfectissimple

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)