17. prosince 2013

Růžová je dobrá :) │ Nehty

Hezké úterý :)
je u vás sníh nebo není? U nás ještě ne, ale pevně doufám, že na Vánoce nasněží :) Dneska to bude obyčejný nehtový post v růžové barvě. Růžovou barvu nemiluji, ale na nehtech mi nevadí.



Použila jsem jen laky od Gabrielly Salvete a to ze základní řady Enamel odstín 102 a z řady Stars 01 Lila. Dohromady se mi moc líbí a navíc s novým vytvrzovačem laků od Four Seasons (určitě bude recenze) mi na nehtech lak vydržel i 5 dní neporušený! Což je u mě zatím rekord, ale mohlo to být i tím, že jsem měla nehty ostříhané a krátké. 

Snad se mi poštěstí a narazím někde na akci na laky Stars, jelikož ty nové odstíny vypadají úžasně! Ovšem nedávno jsme s kamarádkou objednávaly z Milani (měli 50 % slevy) a tam jsem si koupila lak, na který taky bude brzo recenze, a chová se podobně = jsou to jen třpytky.

Máte doma ve své sbírce laky GS Stars? Jaké odstíny se vám nejvíce líbí?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)