29. prosince 2013

Spotřebováno - prosinec 2013

Ahoj :)
A je to tady, poslední spotřebováno a předposlední článek na tomto blogu za rok 2013. Jinak bych spotřebováno udělala asi až 31.12. ale to mám v plánu článek jiný :) Za prosinec jsem spotřebovala řekla bych u mě obvyklé množství věcí.


Avon blackhead clearing denní peeling - Peeling jsem si koupila jen díky ceně a tomu, že se mi zhoršila pleť a já peeling ještě nikdy nezkoušela - od černých teček vám teda nepomůže, ale pro ten pocit a vyčištění pleti stačí. Více v recenzi.
Avon 3v1 čístící pleťový gel - Divím se, že jsem o tomhle gelu ještě nepsala samostatný článek, jelikož ho používám v kuse už přes rok určitě. Používám ho ráno a večer na dočištění pleti. Pár slov jsem o něm napsala i v tomto Tagu.
Avon třpytivé tělové mléko - Byl z limitky a tu už neseženete, možná v jiném obale. Fakt jsem byla ráda, když jsem ho dopotřebovala jelikož má 400ml! Byl hodně tekutý a rychle se vstřebával.


Adidas sprchové mléko - Pořád jsem používala sprcháče od Baley, tak jsem konečně vyzkoušela i něco jinačího a byla jsem mile překvapená. Více v recenzi.
Nivea šampon pro zvětšení objemu - Šampon má 400ml - nepoužívala jsem ho sama, ale hodně velkou část jsem vypotřebovala já. Objem vlasů jsem nepoznala, ale vlasy byly hebké a dobře se rozčesávaly.


Wilkinson sword pohotové holítka - Co k tomuhle říct :) obyčejné holítka, které jsem teda nepoužívala jedno jen na jedno použití, jelikož se tak rychle neztupily. Cena za tenhle balíček 5ti kusů je 100Kč, já kupovala dva za sto korun.
Babylove vlhčené ubrousky - Obyčejné ubrousky pro děti, které jsem používala pár dní na odličování pleti - nedráždí a hezky odlíčí, ovšem ne všechno. 15 kusů stojí 16Kč.
Eucerin dermo purifyer zmatňující denní kréma čístící gel - Oba tyhle vzorečky byly moc příjemné, krém opravdu pleť zmatnil a gel jsem použila jen jednou takže o něm neůmžu nic moc říct - neobjevila se vyrážka nebo začervenání.


Gabriella Salvete D'amore řasenka -Nejprve jsem tuhle řasenku moc ráda neměla, ale poté co trochu vyschla jsem jí začala milovat! Teď jí oživuju díky řasence z Avonu megaeffects, která mi opravdu nevyhovuje a nerada ji používám. Více v recenzi.

Co jste za poslední měsíc tohoto roku dopotřebovali/spotřebovali vy?

2 komentáře:

  1. já svůj článek o spotřebovaných produktech teprve chystám, očekávám, že to bude první článek v novém roce ;)
    jinak myslím, že mám doma ten samý peeling od Avonu a bohužel má po něm děsně podrážděnou pokožku..

    OdpovědětVymazat
  2. Já moc věcí jen tak nespotřebuji. No, leda tak jídlo :D
    Ale kdybych měla mluvit o produktech z okruhu kosmetiky, tak ty vypotřebuji tak sotva za čtvrt nebo půl roku :)
    Ale samozřejmě jak které :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)