1. prosince 2013

Spotřebováno - listopad 2013

Hezkou první adventní neděli :)
Konec měsíce samozřejmě znamená spotřebováno. Celý listopad jsem si nechtěla nic z kosmetiky kupovat a nakupovat jen dárky na Vánoce a jsem ráda, že už nemusím :D Jdeme na to!


Nivea šampón pro oslňující lesk (Diamond gloss) - Už mě nebavilo používat pořád Head&Shoulders a když byla na výrobky Nivea v Dm za 10 bodů akce, tak jsem neváhala a vzala hned dva jejich šampóny v balení 400ml. Bez slevy stojí jeden 100Kč. Oslňující lesk jsem nezaznamenala, ale vlasy jsem po něm měla hezky hebké a dobře se rozčesávaly.
Balea krémový sprchový gel s mandarinkou - Jako každý měsíc je tady i sprcháč Balea. Tentokrát s vůní mandarinky. Trochu mě zarazilo, že i při smývání byla voda trochu oranžová, ale nijak se choval stejně jako jeho ostatní kolegové. Moc nehydratuje, ale umyje. Koupila jsem ho za obvyklých 30Kč.
Avon naturals tělový sprej s fialkou a liči - Tělové spreje já prostě můžu a v létě jsou nejlepší pomocníci. Tenhle mi voněl nejvíce dokud jsem neobjevila vanilkový. Vůně moc dlouho nevydrží, ale na osvěžení je super.
Fa NutriSkin Deo-protection - Poslední dobou jsem si oblíbila tuhé deodoranty, jelikož nemusím nic stříkat po pokoji a je to rychlé. 48 hodinová ochrana vás nečeká, ale hezky voní, nedrážní na zrovna oholeném podpaží. Pokud se nijak šíleně moc nepotíte, tak vystačí.

 

Essence XXXLshine lesk na rty - Lesk jsem dostala minulý rok na Vánoce a hodně jsem si ho oblíbila. Je průhledný, má v sobě třpytky a hlavně nelepí! Stojí okolo 50Kč a najdete několik dalších odstínů. Já měla myslím 14 Bubble babe.
Nivea čistící pleťové ubrousky pro normální až smíšenou pleť -Asi nejlepší odličovací ubrousky, které jsem vyzkoušela. Škoda jejich ceny, ale kdyby byly někde v akci tak bych si je znovu určitě koupila! Více v recenzi.
Calypso Natural houbičky na pleť - Žel obal od houbičky má kamarádka, ale když na google zadáte název, kterým jsem houbičku pojmenovala, tak najdete co hledáte. Houbička je super na sundávání masky z obličeje - hodně práci usnadní. Koupit je můžete po dvou v Dm za 30Kč nebo v Rossmannovi za 20Kč.


Essence Home Sweet Home oční stíny (02 light the fire, place!) - Kdybych tyto stíny používala doopravdy jako stíny, tak bych je asi nikdy nedopotřebovala. Ovšem používala jsem je jako tvářenku, jelikož měly hezkou oranžovou barvu s trochou šimeru. Ne moc výrazné, ale mě se to líbilo. Jsou z limitky, takže se nedají sehnat.
Swisso Logical oční krém (vzorek 5ml) - Vzorek byl v Greatboxu, a na to, že to byl vzoreček, tak mi vydržel strašně dlouho, jelikož ho stačilo maličko. Byl to takový dobrý pocit, že používám něco co je přesně na okolí očí a ne pleťový krém, ale nezdá se mi, že by to byl velký rozdíl.
Essnece lak na nehty (112 Time for romance) - Tenhle odstín jsem dlouho chtěla, ale trochu mě ta barva zklamala. Jinak kryl ve dvou vrstvách a samozřejmě šel špatně odlakovat. Více v recenzi.


Yves Rocher Fatigue fighter pleťový krém - O vzorečcích budu asi dost stručná. Krém příjemně voněl, nebyl vůbec hutný, takže se i rychle vstřebal. Plnou cenu netuším, ale asi nebude nejlevnější, takže bych se podívala raději (po pleťovém krému) do obyčejné drogerky.
Vichy neovadiol magistral pleťový balzám - Krém neměl skoro žádnou vůni, ale pleť krásně vyhladil a zvláčnil.
Nivea kondicionér pro zvětšení objemu (Volume sensation) - Vzorek mi vystačil na jedno použití. Větší objem vlasů jsem nezaznamenala, ale vlasy byly hebčí a rozčesatelnější.
Eucerin šampón proti suchým lupům -Vzorek mi vystačil taky na jedno použití a opět jsem z toho moc poznat nemohla. Suché lupy nemám a po jednom použití by rozdíl asi nešel stejně poznat. Vlasy byly hebké, ale né tolik jako po Nivei.
Ebelin 140 vatových tampónků - Tohle je už moje stálice, která se tady alespoň jednou už objevila. Za 32Kč jsou super. Navíc jsou ze 100% bavlny, takže se nerozpatlávají a nerozdvojují.

Tento měsíc jsem zkoušela barvu ve formě smývatelného šampónu na vlasy, takže další spotřebovaný produkt, obal jsem ale vyhodila.
To by bylo vše k mé statistice dopotřebovaných výrobků za listopad. Dohromady to je 11 výrobků v plném balení a 5 vzorečků. Snad to bude v prosinci taky tolik :)

Máte doma adventní věnec? V jakých barvách ho máte?

2 komentáře:

  1. zatím doma nemáme ani vánoční výzdobu, tak nějak nestíháme.. jako každý rok :D ale myslím, že věnec máme už několik let stejný - nezapalujeme svíčky, doma na stole fialovostříbrný a na venkovních dveřích do modra:)
    jinak mám zkušenost s Fa deodorantem.. a já jsem z něho nadšená nebyla.. přišel mi až moc tuhý..

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná recenze :))

    Budu ráda, když se zúčastníš v mé
    Giveaway o šperk Swarovski

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)