15. prosince 2013

15.12. 2013

Hezkou 3. adventní neděli všem :)
tak jak je u vás? Sníh nebo jako u nás jen mráz? Včera jsme s kámoškami měli naše malé Vánoce a jako obvykle jsme si dávaly i dárečky. Kámoška měla nápad, že bych to mohla dát na blog, tak snad vám to nebude vadit :) Na všechny tyhle výrobky se na blogu určitě objeví postupem času recenze.


Co jsem tedy dostala?
Nivea lip butter s karamelovou vůní - tohle jsem chtěla vyzkoušet, hned jak jsem to viděla. Ovšem u nás v Česku se ještě koupit nedají, ale kamarádka je sehnala v Polsku a koupila nám je.
Rexona biorythm deodorant - deodorant se vždycky hodí :) I když teď používám tuhé deodoranty, tak sprejový se hodí hlavně do tělocviku.
Avon planet spa čistící pleťová maska s minerály z Mrtvého moře - Z této řady od Avonu jsem vyzkoušela zatím jen jednu masku, takže jsem za ni ráda.
H&M body treats sprchový gel s vůní fíků a aloe - Tenhle sprcháč jsem ještě nikdy nikde neviděla, takže ráda vyzkouším něco nového. Obsahuje i peelingové kuličky.
ELF Favless Eyeshadow (Beautiful browns) - Paletku jsem si vybrala, protože jsem chtěla najít nějaký netřpytivý stín. Zatím jsem je zkoušela jen na ruku a vypadají dobře.
ELF blending eye brush - Když už mám ty stíny, tak by na ně chtělo i štětec. Snad bude tenhle z elfu dobrý.
Dermacol štětec na linky - Linky teda moc nepoužívám, ale na nehty to bude určitě super. Kamarádka mi sama řekla, že pro mě to bude spíš na ty nehty.

Až na nějaký z těchto produktů udělám recenzi, tak připíšu určitě odkaz. Chtěli by jste podobný článek i o tom co jsem dostala od Ježíška na Vánoce (od rodiny atp.)? 

3 komentáře:

  1. Samozřejmě! :) Sice takové články budou všude.. i já ho plánuju, ale na to se dá divát pořád :)) Jinak super dárečky...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě se ráda podívám na dárečky, které jsi dostala:)
    Nivea Lip Butter vypadá skvěle, určitě se budu těšit na recenzi na právě tento produkt:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)