19. prosince 2013

Zimní-Vánoční TAG

Ahoj :)
jelikož hodně Tagů, které jsem našla byly převážně od amerických youtuberek a otázky se mi moc nehodily, tak jsem si řekla, že to udělám jako malou směsici otázek, obrázků a ukázku věcí, které se na zimu hodí. Přidala jsem k tomu i Vánoce, když jsou už za pár dní!

Nedá se moc říct, že je venku zima, když není sníh a svítí sluníčko - prostě se zdá, jako by už bylo jaro a zima se nějak přeskočila :)

1. Oblíbený lak na nehty.
Vánočním oblíbeným lakem bude určitě Milani 525 Gold Glitz, na který bude hned příště recenze. Chová se podobně jako pískové laky od Gabrielly Salvete - má v sobě jen třpytky. Zimním oblíbeným lakem je už druhým rokem Essence Snow Jam 01 Goofy-blue, který uvidíte žel v prosincovém spotřebovánu.


2. Nejoblíbenější vánoční film.
Některým americké vánoční filmy hodně vadí, já jich mám ale pár ráda. Například na film Sám doma nedám dopustit a o Vánocích se na něj dívám, nebo na animovanou pohádku Grinch se koukáme. Z českých určitě Popelka a Mrazík.

 

3. Nejoblíbenější vánoční-zimní písnička.
Zase bych to mohla rozdělit na anglické a české. Z českých mi nevadí klasické koledy, které k Vánocům prostě patří. Z anglických třeba Mariah Carey All I want for Christmas is you, Celine Don So this is Christmas a od Wham! Last Christmas.

4. Oblíbená vánoční-zimní výzdoba.
V pokoji mám dva prázdé rámy, které vždycky na zimu a léto vyplním nějakými obrázky atp. Letos mám v jednom na bílém papíře vločky a hodně se mi to líbí. Taky svíčky patří jak k zimě tak Vánocům, pak malý ozdobený stromeček a barevné světýlka.

  

5. Nejčastěji používané produkty.
Je chladněji než jak bylo na podzim, ale pořád platí to samé - mazat a mazat. Takže balzámy se rozšířily jak do bundy tak kabelky, kterou nosím do školy. Na suché ruce naštěstí netrpím, takže mazat ruce moc nepotřebuju, ale snažím se konečně spotřebovávat tělové máslo od Beauty Formulas.

O Vánocích bych mohla napsat samostatný článek - jako jak to probíhá u nás doma - a možná taky bude, ale na to potřebuju samostatný článek :) O zimě bych taky mohla psát dlouho, jelikož mám tohle období i přes tu občasnou nesnesitelnou zimu, ráda.

Jaký je váš oblíbený vánoční-zimní film nebo písnička?

3 komentáře:

  1. Jáá zítra budu balit dárky, takže začnu Grinchem a pak pojedu Sám doma. Některé scénky jsou fakt vtipné :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se někomu Grinch taky líbí :) už aby byl v televizi!

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)