3. prosince 2013

Avon Clearskin Daily Peeling

Hezký den všem :)
dneska vám budu "povídat" o mém oblíbeném produktu, který jsem zařadila do mé večerní rutiny co se pleti týče. Jedná se o denní peeling/scrub od značky Avon.

 
 


Objednala jsem si ho z důvodu, že se mi zhoršila pleť a chtěla jsem vyzkoušet něco za dostupnou cenu a když jsem viděla tenhle peeling v akci za 60Kč tak jsem neváhala a brala. Slibuje vyčištění pleti a pomoc s odstraněním černých teček. Peelingových kuliček je v něm požehnaně a v momentě, kdy s ním začnete masírovat pleť, tak napění. Po opláchnutí a osušení pleti ale cítím, že je pleť vysušená a napnutá. Co se týče čištění pleti, tak jsem za ten měsíc nezaznamenala nějaký viditelný rozdíl (černé tečky) a pleť mám pořád stejnou. Ovšem i tak ho použivám na odstranění staré kůže (to zní divně :D) z pleti.

Možná jen na mě nijak moc nepůsobí, ale pokud chcete peeling na denní očištění pleti a nevadí vám po něm pleť hodně mazat krémem tak bych ho doporučila.

Jaký je váš oblíbený pleťový přípravek?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)