23. prosince 2013

23.12. 2013 Veselé Vánoce!

Po dlouhé době krásné pondělí všem :)
Na dnešní pondělí jsem se opravdu těšila, jelikož je už zítra Štědrý den a deska máme menší rodinnou oslavu narozenin všech lidí, kteří v prosinci narozeniny mají (4). Jelikož mi na 24.12. nevyjde článek, tak jsem se rozhodla vám už dneska popřát. 

Proto všem mým čtenářům i ostatním přeji krásné Vánoce, bohatého Ježíška a hezké svátky. Aby se nikomu nic nepřihodilo při štědrovečerní večeři (např. kost v krku atp.) a celkově si užili čas s rodinou a přáteli, o čemž podle mě Vánoce jsou. 


přidávám bonusovou fotku nehtů, které možná budu mít 24.12.

Ke konci roku se na blogu objeví menší statistika jako byla minulý rok, tak jsem sama zvědavá, jak se čísla změní :) 25.12. jsem chtěla napsat samostatný článek na jednu otázku, která se objevovala v mnoha vánočních tagech - Jak u vás probíhá Štědrý den? + k tomu možná připojím fotku toho, co jsem dostala na Vánoce (asi jen kosmetiku).

Dneska mám jen jednu otázku - Je u vás sníh? Já bych ráda měla Vánoce na sněhu a né na suchu :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)