13. prosince 2013

L'oréal Paris Super Liner Blackbuster

Krásné páteční dopoledne :)
Dneska to bude trochu netradičně o linkách - linky totiž moc často nepoužívám, jelikož mi trochu zmenšují oči. Jednou byly ale v Ladyboxu tyto linky od L'oréal, tak jsem si řekla, že je zkusím. Jak dopadly?


hrot fixu není ani malý ani velký

Jsou jako fix, takže se mi s nimi hodně dobře pracovalo a na to, že jsem si linky "fixou" ještě nedělala, tak bych řekla, že mi to šlo -> super pro začátečníky. Cena je kolem 200 Kč a seženete je v každé drogerii, kde L'oréal prodávají. Ta cena pro začátečníky teda už moc není, ale v drogerii se dají sehnat i levné linky ve formě fixu na oči. Dají se s ním udělat jak linky hodně nenápadné, tak i výrazné a tlustší. Píšou, že barva je černočerná s čímž moc nesouhlasím. Když linky maluji, tak abych je měla černočerné tak bych je musela alespoň 2krát přemalovat. Výdrž je dobrá, pokud vám moc neslzí oči a nesaháte si na ně tak 8 hodin, barva ve v průběhu dne ztrácí a linky šednou. Neobtiskávají se na horní víčko.

I přes to, že linky nejsou špatné bych si je znovu nepořídila a zkusila jiný typ jako například gelové nebo tekuté linky. Když už linky ve fixe, tak bych se koukla nejprve k Essence.

Používáte linky na oči? S jakým typem linek se vám nejlépe pracuje?

1 komentář:

  1. Já mám nejradši tekuté, protože fixy na oči mi příjdou nevýrazné:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)