27. prosince 2013

Balea ultra sensitive pleťový krém

Hezký páteční den :)
Tak jak jste si užili svátky? Jsem ráda, že mám ještě něco přes týden volna a nemusím nic dělat do školy a zaměřit se na blog. Chtěla jsem i po dlouhé době natočit video na nehty, ale teď mám lakovací zákaz ("uzdravují" se mi nehty) takže snad potom. Dneska mám pro vás recenzi na můj aktuálně používaný pleťový krém.

 

Jak jste si mohli všimnout, krém je od značky Balea a prodává se v menší krabičce a je ho 50ml. Jeho cenu nevím, jelikož jsem ho dostala, ale kouknu se na něj do DMka. Není vůbec hutný, což se mi na tohle počasí hodí, kdy je teplo a nechci pleť zatěžovat mastnými krémy. Je určený na hodně citlivou pleť, takže mi nedělá na pleti žádnou neplechu (pupínky atd.). Jelikož je lehký tak se i rychle vstřebává, tudíž je ideální jako denní krém, kdy ráno chci, aby jsem se chvilku po namazání mohla nalíčit. 

Jelikož má být ale v lednu opět chladno a sníh, tak ho vyměním za Oriflame intenzivně hydratační pleťový krém, na který jsem psala už recenzi, a vytáhnu ho až bude zas tepleji.

Jaký je váš oblíbený pleťový krém? Vyzkoušli jste tento od Baley?

1 komentář:

  1. Zrovna sháním nějaký pleťový krém pro citlivky, tento vypadá skvěle, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)