11. prosince 2013

Beauty Formulas - tělové máslo

Krásný den všem :)
Ano, recenzi na tohle tělové máslo jste tady už mohli vidět, ale byla skoro rok stará a moc jsem ji ještě nepoužívala, tak jsem si řekla, že teď kdy ji používám už déle recenzi obnovím. Jedná se o tělové máslo značky Beauty Formulas s vanilkovým cukrem a vitamínem E.

 

Jak jsem po minulých Vánocích (o kterých jsem ho dostala) zjistila, dá se koupit v Albertu za 42Kč za 200ml. Krém je opravdu jako máslo, je tuhý ale celkem dobře se rozmazává. Než se vstřebá někdy trochu trvá, přece jenom je hutný, ale i tak to není nijak dlouhá doba. I po natření ho ještě tak hodinu na těle cítím. Hydratační je dost = hutný. Rychle ubývá, jelikož se ho dost při mazání spotřebuje. Voní moc příjemně a ne moc výrazně, prostě vanilkově :) Prodává se ještě v jedné verzi Cherry Blossom & vitamin E.


Jak rychle dokážete spotřebovat tělové mléko? Patřítě k těm rychlíkům - co měsíc to lahvička nebo jako já - co plů roku jedna lahvička? :)

2 komentáře:

  1. Ahoj, jde sehnat v albertu hypermarketu, to máslo zbožňuju a kupuju ho tam. Ve slevě jde sehnat i za 25 Kč! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to suprově, teď zrovna tělové máslo sháním (za nějakou přijatelnou cenu), tak se po něm určitě podívám. :) And I loooove VANILLA! :3
    A na tvou otázku> tělové mléko mi vydrží tak 4 měsíce (v průměru). :D Jsem něco mezi rychlíkem a šnekem. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)