21. prosince 2013

Vánoční nehtová isnpirace #6 + DIY tipy

Krásnou vánoční sobotu všem :)
tak za čtyři dny jsou konečně Vánoce! Tak moc jsem ráda, že už máme ty prázdniny a 16 dní sladkého (doslova sladkého - cukroví) odpočinku... Ještě, aby byl sníh! Dneska mám pro vás inspiraci na vánoční nehty, pokud si někdo chce udělat na Štědrý den tématické nehty tak snad mu dnešní článek pomůže :)

A aby to nebylo jen o nehtech, našla jsem i pár tipů na výzdobu nebo DIY tipy samozřejmě co se zimy a Vánoc týče.
  
 

Tohle je ten nejkrásnější stromeček! Asi se poohlédnu v lese po nějaké hezké šišce :)


Tyhle hvězdy/vločky jsme dělali vždycky ve škole. Krásně všechno ozdobí a připraví na zimu, tak když není ten sníh, tak alespoň tohle.


Doufám, že se vám tipy a nehty líbily a třeba se necháte inspirovat. Já určitě vyzkouším tu šišku jako stromeček. Nehty už plánuju jiné, ale ty pravděpodobně uvidíte :) (pokud bude teda světlo na focení). 

2 komentáře:

  1. Ty první nehty se mi moc líbí!:) a stromek z šišky je nádherný:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tie posledné nechty sa mi páčia, určite skúsim! :)

    vladiesblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)