5. prosince 2013

Blogerská prokrastinace TAG

Hezký čtvrtek všem :)
pro oddych od recenzí si dáme dneska Tag s názvem Blogerská prokrastinace. Třeba se dozvíte opět něco nového. Jestli jste Tag taky na svém blogu udělali nebo ho plánujete, tak nezapomeňte nechat pod článkem komentář s adresou :) Jdeme na to!

weheartit.com
1. Kosmetický úkon, který děláš jen zřídka.
Používání stínů. I přes to, že je doma mám a ráda je používám, ráno na to prostě nemám někdy náladu nebo čas a tak je používám opravdu jen občas.
2. Myješ pravidelně své kosmetické štětce?
No, v tomhle asi nikoho nepřekvapím. Ne :D Prostě když se mi chce, nebo si říkám, že už by to chtělo, tak těch svých pár štětců umyju.
3. Jak dlouho jsi schopná chodit s oprýskaným lakem?
Moc dlouho ne, jelikož mě lakování nehtů baví a ještě jsem nenašla zázračný topcoat, s kterým by mi lak vydržel krásný i týden. Ovšem pokud se mi nechce a nevypadá to ještě tak zle, tak to navíc pár dní vydržím.
4. Jak dlouho odkládáš nákup kosmetického přípravku přesto, že ho nutně potřebuješ?
Když jsem si chtěla koupit tak před rokem pořádný korektor, tak mi to jo trvalo. Naštěstí jsem dala na doporučení sestry a vybrala snad ten správný, který teď používám. Vždycky prostě musím všechno promýšlet...
5. Nejhorší kosmetický přestupek nebo hřích.
Tak to mě nic nenapadá...
6. Je nějaká nekosmetická činnost, kterou neustále odkládáš?
Uklízení pokoje nebo žehlení suchého vypraného oblečení. V pokoji mám totiž koberec, který se dá vyčistit fakt jenom kartáčem a trvá to strašně dlouho!
7. Když se jdeš bavit, necháváš úpravu zevnějšku na poslední chvíli?
To určitě ne. Ráda si s make-upem pohraju a i když se jedná třeba jen o líčení očí, tak mi to může trvat i půl hodiny jen oči.
8. Umíš dodržet nějaké zákazy nakupování?
Musím se pochválit a říct ano. V listopadu jsem si řekla, že začnu nakupovat dárky na Vánoce a nebudu si kupovat laky na nehty a zbytečnosti a podařilo se.
9. Jak organizovaná je tvá make-up sbírka a sbírka laků na nehty? 
Co se laků na nehty týče, tak ty mám podle barvy nejprve laky bez třpytek a pak seřazené podle barvy laky s třpytkama (laků mám 25). Make-up mám taky rozdělený v Ikea "látkovo-kartónové" krabici/košíku na rty, velká část je věnovaná očím a pak něco na pleť.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)